شینوهه


بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ق.ظ

 

tools for marketing

tools for marketing

یک استارت‌آپ چگونه باید استراتژی بازاریابی خود را مشخص کند؟ آیا در استارت‌آپ‌ها بازاریابی به شکل متفاوتی انجام خواهد شد؟

به گزارش آلامتو و به نقل از پارسیش؛ شروع کردن پروژ‌های استارت‌آپ مشکلات خاص خود را دارد، فراهم کردن بودجه و اتخاذ تمهیدات مختلف برای رشد پروژه به اندازه‌ای دست و پا گیر است که جایی برای در نظر گرفتن بازاریابی پروژه باقی نمی‌گذارد.

اینجاست که مدیر بازاریابی دیجیتال در مجموعه می‌تواند نقش مهمی در موفقیتِ استارت‌آپ ایفا کند، تحقیقات و زیر نظر گرفتن رقبا، جستجوی اطلاعات و استفاده از آنها به نفع پروژه، بررسی ایده‌های مختلف و ارائه راه‌کار‌های بازاریابی دیجیتال مواردی هستند که بر عهده مدیر بازاریابی دیجیتال است.

۱- ابزار گوگل آنالیتیکز (Google Analytics)

می‌توان گفت این ابزار خوش ساختِ گوگل، سنگ دستِ هر مدیر بازاریابی دیجیتال است. با گوگل آنالیتیکز می‌توان به راحتی ورودی‌های وب‌سایت را به صورت شخصی سازی در قسمت داشبورد مشاهده کرد. بازدید آنلاین و در لحظه کاربران، فرآیند ثبت‌نام کاربران، مشاهده صفحه‌های مشخصی از وب‌سایت و هر فرآیندی که علمکرد آنلاین کاربران را نشان دهد در این ابزار قابل دسترسی است.

۲- ابزار SEMRush

پروژه استارت‌آپ شما در هر زمینه‌ای هم که باشد باز هم نباید از سئو وب‌سایت خود غافل شوید، اینجاست که مدیر بازاریابی دیجیتال باید ابزاری برای درک کاملی از علمکرد تنظیمات اعمال شده جهت بهبود سئو سایت داشته باشد. در این زمینه ابزار SEMRush بهترین انتخاب است، تعداد واژه‌های کلیدی و تگ‌ها توسط این ابزار به راحتی آنالیز می‌شود، از طرف دیگر به شما کمک می‌کند تا عملکرد سئو سایت استارت‌آپ خود را با سایر رقبا زیر نظر بگیرید.

۳- ابزار Buffer

ابزار آنلاین Buffer تمامی فرآیند به اشتراک گذاری محتوا را در شبکه‌های اجتماعی زیر نظر می‌گیرد. با استفاده Buffer به راحتی می‌توانید تمامی کانال‌های خود را در فضای مجازی در یکجا کنترل کنید، از طرف دیگر امکان به اشتراک‌گذاری محتوای ایجاد شده در بلاگ یا سایر وب‌سایت‌ها تنها با یک کلیک میسر است. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم برای مدیریت راحت و سریع وب‌سایت پروژه استارت‌آپ خود این ابزار را از قلم نیاندازید. یکی دیگر از امکانات جالب Buffer قابلیت زمان‌بندی اشتراک مطالب است،‌به این ترتیب مطالب منتشر شده در بلاگ یا وب‌سایت با زمان‌بندی مشخصی ارسال می‌شوند تا کاربران به ناگاه با حجم زیادی از مطالب روبرو نشوند. از طرف دیگر Buffer تمامی کدهای UTM را زیر نظر گرفته و آنالیز می‌کند، به این ترتیب تمامی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی از طریق ابزار گوگل آنالیتیکز قابل پیگیری است. با استفاده از کدهای UTM به راحتی می‌توان ترافیک بازگشت داده شده به وب‌سایت یا بلاگ را زیر نظر گرفت، با این حساب قادر هستید دقیقا از محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی که باعث شده کاربران به وب‌سایت مراجعه کنند آگاه شوید. پیشنهاد می‌کنیم برای بهینه‌سازی این فرآیند از ابزار Google URL builder هم استفاده کنید و سپس نتایج را در گوگل آنالیتیکز بررسی کنید.

۴- ابزار FollowerWonk

اگر در کمپین‌های تبلیغاتی خود از توییتر زیاد استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم FollowerWonk را در کنار Buffer استفاده کنید. ابزار FollowerWonk بهترین زمان را برای ارسال توییت جهت مخاطب‌های خاص پیدا می‌کند، در مرحله بعد این اطلاعات از طریق Buffer در زمان‌های مشخص شده به راحتی توییت می‌شوند.

۵- ابزار جستجوی عکس Stockup

اگر اهل وبلاگ نویسی باشید به خوبی می‌دانید که محتوا در متن نوشته شده حرف اول را برای جذب مخاطب می‌زند، به تعبیر دیگر اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید نمی‌توانید مخاطب جذب کنید، در این بین رنگ و لعاب دادن به محتوای ایجاد شده هم باعث می‌شود تا جذابیت بیشتری به متن داده شود، اینجاست که ابزار جستجوی عکس Stockup به کمک شما می‌آید و با استفاده از عکس‌های مربوط به موضوعی که نوشته‌اید می‌توانید به مطلب خود رنگ و بویی جذاب ببخشید. طرز کار Stockup نیز دقیقا همانند گوگل است، به این ترتیب کافی است در قسمت جستجو نام سوژه مورد نظر را تایپ کرده و عکس‌های مختلفی را در همان زمینه با کیفیت بسیار بالا پیدا کنید. لازم به ذکر است که تمامی عکس‌های Stockup رایگان نیستند و برای دانلود بعضی از آنها باید هزینه صرف شود.

۶- ابزار Statista

اگر اهل نوشتن هستید و مطالب خود را در بلاگ یا وب‌سایت‌های مختلف منتشر می‌کنید بدون شک تاکنون به اطلاعات و آمار نیاز پیدا کرده‌اید. با استفاده از Statista به راحتی می‌توانید به آمار مورد نظر در هر زمینه برای اثبات صحبت‌های خود دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که در این زمینه ابزار آنلاین Google Trends را نیز نباید دست کم بگیرید، البته انصافا باید گفت Statista آمار دقیق‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، برای نمونه می‌توانید میزان افزایش کاربران اپلیکیشن پرطرفدار وی‌چت را در سال‌های گذشته بررسی کنید، یا اینکه در یک نگاه از تعداد اپلیکیشن‌های قرار داده شده در فروشگاه اپلیکیشن گوگل و اپل به ترتیب سال‌‌ انتشار باخبر شوید. جالب اینجاست که Statista این آمار بدست آمده را در قالب‌های مختلفی همانند CSV برای آنالیزهای بعدی عرضه می‌کند.

۷- ابزار Mention

برای برقراری ارتباط بین توسعه‌دهندگان در پروژه‌ استارت‌آپ می‌توان از ابزار آنلاین Sinch استفاده کرد، این ابزار شباهت‌های زیادی با Google Alerts دارد. البته Google Alerts حتما باید صفحه‌های جدید وب‌سایت را مرور کرده و در صورت پیدا کردن اطلاعات تازه، پیغام می‌دهد. به این ترتیب می‌توان گفت Google Alerts اطلاعات به‌روز و در لحظه‌ را در اختیار مدیر بازاریابی دیجیتال قرار نمی‌دهد. اینجا است که ابزار Mention به کمک می‌آید. این ابزار اطلاعات دقیق و به روزی را در خصوص استارت‌آپ شما از انجمن‌های توسعه‌دهندگان دریافت کرده و با استفاده از Sinch می‌توانید به تمامی توییت‌ها در انجمن‌های دیگری نظیر Stack Overflow دسترسی داشته و آنها را زیر نظر بگیرید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Mention نیز برای iOS وجود دارد، به این ترتیب در هر زمان می‌توان در جریان گفتگوهای انجام شده در خصوص وب‌سایت و پروژه استارت‌آپ مورد نظر قرار گرفت.

در اینجا به پایان ابزارهای مناسب برای مدیریت بازاریابی دیجیتال رسیدیم، بدون شک ابزارهای کارآمد دیگری نیز وجود دارد، با این حساب اگر شما هم دستی در بازاریابی دیجیتال دارید و ابزاری را می‌شناسید که در اینجا به آن اشاره‌ای نشد خواهشمندیم آنرا با ما و سایرین در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

The post بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟ appeared first on آلامتو.


لینک منبع این نوشته :
http://www.alamto.com/digital-marketing-solutions-startups.html


بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟ - آلامتو
www.alamto.com/digital-marketing-solutions-startups.html
‎7 ساعت قبل . بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟:یک استارت‌آپ چگونه باید استراتژی
بازاریابی خود را مشخص کند؟ آیا در استارت‌آپ‌ها بازاریابی به شکل .
بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟ | منجیل خبر ( منجیل نیوز )
www.manjilnews.ir/?p=378093
‎4 ساعت قبل . یک استارت‌آپ چگونه باید استراتژی بازاریابی خود را مشخص کند؟ آیا در استارت‌آپ‌ها
بازاریابی به شکل متفاوتی انجام خواهد شد؟ به گزارش آلامتو و به .
۷ استراتژی بازاریابی ربایشی که استارتاپ‌ها باید بدانند | چطور
chetor.com/6205-۷-استراتژی-بازاریابی-ربایشی-استارتاپ/
‎جای تعجب ندارد که چرا در طی چند سال گذشته، بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) به طور
فزاینده‌ای در جهان بازاریابی و تبلیغات، به محبوبیت دست یافته است. در حالی‌که .
7 استراتژی خلاقانه‌ بازاریابی برای وقتی که بودجه‌ شما محدود است | چطور
chetor.com/7684-استراتژی-خلاقانه‌ی-بازاریابی-بودجه/
‎26 ژوئن 2016 . راه‌ انداختن یک استارتاپ با حداقل بودجه‌ی ممکن شخصیت کاری شما را شکل . خیلی
ساده است که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، هدف‌های بازاریابی خود .
اگر می‌خواهید استارت‌آپ موفقی داشته باشید باید از یازده اشتباه .
www.ictstartups.ir/fa/content/14626
‎15 ژوئن 2016 . اما طرح بازاریابی واقعاً چیست؟ طرح بازاریابی بیانیه‌ای نوشته شده است که توضیح
می‌دهد یک استارت‌آپ چگونه مشتریان هدف خود را انتخاب می‌کند و به .
بازاریابی برای استارت آپ ها چگونه است؟ -هفته نامه سلامت - آکاایران
www.akairan.com/havades./news201681918545348389.html
‎6 ساعت قبل . بازاریابی برای استارت آپ ها چگونه است؟:یک استارت آپ چگونه باید استراتژی
بازاریابی خود را مشخص کند؟ آیا در استارت آپ ها بازاریابی به شکل .
پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست .
modir.tv/what-is-marketing-research/
‎6 آگوست 2016 . تحقیقات بازاریابی یا پژوهش بازار مجموعه شهود و تحقیقاتی است که درباره بازار،
محصول و مشتری انجام می‌شود و در راستای بهبود . روش پخش‌مان برای ورود به بازار
چگونه خواهد بود؟ و… . 5 روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال 2016 .
چگونه برای استارت‌آپ خود یک برنامه بازاریابی فوری تهیه کنیم .
shanbemag.ir/چگونه-برای-استارت‌آپ-خود-یک-برنامه-بازاریابی-فوری-تهیه-کنیم؟
‎18 مه 2016 . ایجاد بخش بازاریابی و فروش در طرح کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. اما پیدا
کردن سرمایه‌گذار برای استارت‌آپ سخت‌تر نیز خواهد بود. اگر این .
چگونه استارتآپها میتوانند به قدرت بازاریابی محتوا تکیه کنند .
dariconline.ir/چگونه-استارتآپها-میتوانند-به-قدرت-باز/
‎10 آگوست 2016 . به عقیده موسسه بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی راهبردی
است که بر تدوین و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای .
استارت آپ چیست و مزیت استارت آپ چیست؟ - دکتر میرکاظمی
drmirkazemi.com/استارت-آپ/
‎استارت آپ. بر اساس تحقیقات بازاریابی اصلی ترین عامل این جهش، قابلیت
دسترسی به قدرت محاسبات و فضای ذخیره سازی آنلاین است، که شاید تهیه آن تا قبل
از این .



5 روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال 2016 - شبکه مدیران Modir TV
modir.tv/5-ways-to-market-startups-in-2016/
‎27 جولای 2016 . روش های مختلف بازاریابی برای انواع کارآفرینی و استارتاپ وجود دارد که 5 روش
برتر بازاریابی برای استارت آپ ها در سال 2016 ذکر شده است. . می‌توانید به مقاله «
چگونه در ۶ قدم، محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟» مراجعه کنید. علاوه بر .
تبلیغات (Advertising) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
modir.tv/what-is-advertising/
‎26 جولای 2016 . تعریف تبلیغات،اصول و الگوهای تبلیغات،ویژگی کمپین های تبلیغاتی موفق،
رسانه های تبلیغات،آژانس تبلیغاتی و این که تبلیغات چیست را میتوانید در این
مقاله بخوانید. . مقاله قبلیاستارت آپ (Startup) چیست؟
محصول (Product) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
modir.tv/محصول-یا-product-چیست؟/
‎12 ژوئن 2016 . محصول (یا خدمت)، هسته اصلی هر آمیخته بازاریابی است. این هسته . محصول در آمیخته
بازاریابی . 5 روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال 2016 .
چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟ - شبکه مدیران Modir .
modir.tv/how-to-get-pr-for-startups/
‎1 جولای 2016 . روابط عمومی می‌تواند مانند یک طناب بلند و محکم برای یک استارت آپ باشد؛ طنابی .
اگر استارت آپ دارید، مهم‌ترین کاری که شما در هر فعالیت روابط عمومی می‌کنید، جذب
اعتماد مخاطب است. . ۵ روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال ۲۰۱۶ .
تحلیل SWOT چیست؟ چه زمانی و چگونه از آن استفاده کنیم؟ - شبکه .
modir.tv/what-is-swot-when-and-how-to-use-it/
‎1 جولای 2016 . چه زمانی و چگونه از آن استفاده کنیم؟ . بهتر است که علاوه بر رئیس شرکت و مدیران
بازاریابی، دیگر کارمندان شرکت . استارت آپ (Startup) چیست؟
تحقیقات توصیفی یا Descriptive Research چیست؟ - شبکه مدیران .
modir.tv/what-is-descriptive-research/
‎4 جولای 2016 . چگونه است. . در تحقیقات بازاریابی و در بخش انتخاب نوع تحقیقات، با سه روش
تحقیقاتی زیر . 5 روش بازاریابی برای استارت آپ‌ها در سال 2016 .
استارتاپ چیست؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/5207698/استارتاپ-چیست
‎هدف استارتاپ ویکند آموزش و ترویج کارآفرینی در کشورهای جهان است. . مدل کسب و
کار ایده ای که می دهید چگونه است یا بیان دیگر ایده شما چگونه منابع مالی را در بازار
هدف جذب می کند و به سوددهی می رسد. که معمولا . پنج نکته حیاتی درباره بازاریابی.
Evand - ابزار آنلاین برای تعریف و اطلاع رسانی رویدادها
blog.evand.ir/
‎وبینار چیست و چگونه می‌توان یک وبینار ایجاد کرد؟ . تیرماه 1395، چهارمین ماهی است
که به عنوان مدیر بازاریابی ایوند مشغول به فعالیت . کنفرانس های استارتاپی .
چگونه استارتاپ خود را با هزینه کم گسترش دهیم؟ | آی تی فید
www.itfeed.net/./44-چگونه-استارتاپ-خود-را-با-هزینه-کم-گسترش-دهیم؟.html
‎مدیریت هزینه و بازاریابی یکی از بخش‌های مهم هر شرکت بزرگ است که عموما . اما راه‌های
ساده‌ای هستند که به مدیران استارتاپ‌ها آموزش می‌دهند که چگونه در ابتدای کار با .
کلودساز • استارت آپ چیست؟ | بلاگ
https://cloudsaz.com/blog/2016/02/61
‎اما به واقع تعریف استارت آپ چیست؟ . استارت آپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در
اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در . 62 بازدید | مدیریت و بازاریابی .
Previous



چگونه استارتاپ خود را با هزینه کم گسترش دهیم؟ | وبلاگ‌ موسسه آموزش .
blog.mehrastan.ac.ir/./چگونه-استارتاپ-خود-را-با-هزینه-کم-گسترش/
‎6 آوریل 2016 . مدیریت هزینه و بازاریابی یکی از بخش‌های مهم هر شرکت بزرگ است که عموما
استارتاپ‌ها اطلاعات آن‌چنانی از آن ندارند. تیم‌های تشکیل‌دهنده‌ی استارتاپ‌ها .
بازاریابی اینترنتی چیست؟ - مارکت گرافی
marketgraphy.com/2015/12/06/بازاریابی-اینترنتی/
‎6 دسامبر 2015 . در حالی که برای یک بازاریابی موفق مهم ترین اصل این است که چگونه بتوانیم با کم
ترین هزینه ی ممکن بهترین تبلیغات را در مورد کسب و کار خود .
ماهنامه کارآفرین ناب - کارآفرینی، مدیریت، بازاریابی
www.karafarinenab.ir/
‎ماهنامه کارآفرین ناب اولین ماهنامه تخصصی در حوزه کارآفرینی و کسب وکار کشور
ایران است. . که در حوزه های کارآفرینی ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط
با مباحث اقتصادی، بازاریابی و فروش، ICT، کسب و . کارآفرینی; استارت آپ;
گفتگوها .
یک راهکار ساده برای استراتژی بازاریابی استارتاپ! - پدیده فکر مهتر
cstland.com/یک-راهکار-ساده-برای-استراتژی-بازاریاب/
‎14 دسامبر 2015 . تفاوت این دو در این است که استراتژی بازاریابی استارتاپ بیشتر بر روی هدف دقت
دارد. . چگونه به این اطلاعات دست پیدا می کنید؟ چگونه آن را انجام .
آموزشی | آواتک | برگه‌ی نخست: 2 - Avatech
avatech.ir/fa/category/education/page/2/
‎به همین دلیل شایسته است که کمی راجع به رنگ ها و اثرات آن ها بر روی ذهن کاربران .
مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 7، بازاریابی در استارتاپ ها؛ کشش یا ترکشن
چیست؟ . آواتک مانند یک مسابقه ماراتن شما را آماده می کند که چگونه پیوسته و پایدار
بدوید .
هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ درجهان - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/880049
‎در کنار طرح تجاری، داشتن یک طرح برای بازاریابی هم موضوعی ضروری برای
استارت‌آپ‌ها است. کارآفرینان باید بدانند که چگونه می‌توانند در بازار حرکت کنند،
محصول .
چگونه برای استارت آپ خود بازاریابی آنلاین کنیم؟ | سئوموز
www.seomoz.ir/how-to-do-online-marketing-for-startup.html
‎5 آگوست 2012 . اما در کشورهایی مانند ایران که شرکتی نداریم برای حمایت از ایده های نو بزرگترین
مشکل این است که چگونه استارت آپ خود را به هدف برسانیم؟چگونه .
چگونه اولین مشتریان استارتاپ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بیابیم؟
pouyanet.co/اولین-مشتریان/
‎19 آوریل 2016 . چگونه اولین مشتریان استارتاپ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بیابیم؟ . یکی از
راه‌های آسان و سریع، بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی است. . نت روزانه مقاله هایی در
زمینه بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش از طریق اینترنت، طراحی .
شرکت استارت آپ Startup Company چیست؟ - مشاوره فروش
iranmct.com/./بررسی-موردی-یک-استارت-آپ-ایرانی-با-بازار-بین‌المللی
‎14 دسامبر 2014 . این شرکت‌های نوپا در فاز تحقیق و توسعه برای بازاریابی قرار دارند. زمان، عامل
اساسی در سرنوشت این نوع ساختارهای کسب‌وکار است. زیرا که باگذشت .
استراتژی بازاریابی کسب و کار شما چیست؟ - کاریا
karya.ir/1945/استراتژی-بازاریابی-کسب-و-کار-شما-چیست؟/
‎5 نوامبر 2013 . برای اینکه با قیف بازاریابی و مراحل تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری
واقعی . چگونه استارتاپ بسازیم ۴ – ۱۷ – تخمین زدن بازار (سوال).
Previous



یک راهکار ساده برای استراتژی بازاریابی استارتاپ! - پدیده فکر مهتر
cstland.com/یک-راهکار-ساده-برای-استراتژی-بازاریاب/
‎14 دسامبر 2015 . تفاوت این دو در این است که استراتژی بازاریابی استارتاپ بیشتر بر روی هدف دقت
دارد. . چگونه به این اطلاعات دست پیدا می کنید؟ چگونه آن را انجام .
استراتژی بازاریابی کسب و کار شما چیست؟ - کاریا
karya.ir/1945/استراتژی-بازاریابی-کسب-و-کار-شما-چیست؟/
‎5 نوامبر 2013 . برای اینکه با قیف بازاریابی و مراحل تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری
واقعی . چگونه استارتاپ بسازیم ۴ – ۱۷ – تخمین زدن بازار (سوال).
آموزشی | آواتک | برگه‌ی نخست: 2 - Avatech
avatech.ir/fa/category/education/page/2/
‎به همین دلیل شایسته است که کمی راجع به رنگ ها و اثرات آن ها بر روی ذهن کاربران .
مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 7، بازاریابی در استارتاپ ها؛ کشش یا ترکشن
چیست؟ . آواتک مانند یک مسابقه ماراتن شما را آماده می کند که چگونه پیوسته و پایدار
بدوید .
هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ درجهان - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/880049
‎در کنار طرح تجاری، داشتن یک طرح برای بازاریابی هم موضوعی ضروری برای
استارت‌آپ‌ها است. کارآفرینان باید بدانند که چگونه می‌توانند در بازار حرکت کنند،
محصول .
چگونه برای استارت آپ خود بازاریابی آنلاین کنیم؟ | سئوموز
www.seomoz.ir/how-to-do-online-marketing-for-startup.html
‎5 آگوست 2012 . اما در کشورهایی مانند ایران که شرکتی نداریم برای حمایت از ایده های نو بزرگترین
مشکل این است که چگونه استارت آپ خود را به هدف برسانیم؟چگونه .
چگونه اولین مشتریان استارتاپ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بیابیم؟
pouyanet.co/اولین-مشتریان/
‎19 آوریل 2016 . چگونه اولین مشتریان استارتاپ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی بیابیم؟ . یکی از
راه‌های آسان و سریع، بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی است. . نت روزانه مقاله هایی در
زمینه بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش از طریق اینترنت، طراحی .
شرکت استارت آپ Startup Company چیست؟ - مشاوره فروش
iranmct.com/./بررسی-موردی-یک-استارت-آپ-ایرانی-با-بازار-بین‌المللی
‎14 دسامبر 2014 . این شرکت‌های نوپا در فاز تحقیق و توسعه برای بازاریابی قرار دارند. زمان، عامل
اساسی در سرنوشت این نوع ساختارهای کسب‌وکار است. زیرا که باگذشت .
استارتاپ (startup) چیست ؟ - عصر بانک
asrebank.ir/news/2022/استارتاپ-(startup)-چیست-؟
‎10 جولای 2014 . این شرکت ها تازه ایجاد شده اند و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار . در
تعریف اریک ریس از استارت آپ هم آمده است: استارت آپ نهادی است .
دلیل سرمایه گذاری استارت‌آپ‌ها بر بازاریابی دیجیتال | اقتصاد آنلاین
https://www.eghtesadonline.com/./138617-دلیل-سرمایه-گذاری-استارت-آپ-ها-بر-بازاریابی-دیجیتال
4 آگوست 2016 . استارت‌آپ‌ها مسائل بسیاری پیش روی خود دارند. یکی از مشکلات معمول آنها، عدم
تخصیص بودجه برای بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون .
هفت اشتباه بازاریابی که استارتاپ شما را به خطر می اندازد - راه حل .
sepandar.co.ir/2877/هفت-اشتباه-مهلک-برای-استارتاپ/
‎25 دسامبر 2014 . اشتباهات مهلک بازاریابی برای استارتاپ ها. اجرایی کردن یک . اما چه اشتباهاتی در
حوزه بازاریابی ممکن است به توقف فعالیت یک استارتاپ منجر شود؟ در این مطلب ۷ .
چگونه یک وب سایت موفق و تاثیر گذار داشته باشیم. ۲ فروردین .
Previous



اخباربانک - استارت آپ (Start-Up) چیست؟
akhbarbank.com/vdccopq0.2bq1i8laa2.html
‎اخبار بانک: استارت آپ ها از یک ایده شروع می شوند و در زمانی که ایده و طرح اولیه شان .
که برای آزمایشات، تولید، تحقیقات بازاریابی و یا جذب نیرو های لازم، انجام گرفته .
سراغ شرکتی بروید که هدفمند است، می داند قرار است چطور و چگونه در آینده رفتار و .
گام پنجم : انتخاب بازار هدف و تحقیقات بازاریابی - کاراستارتر
www.karstarter.ir/fa/pages/view/a:step5
‎جواب این است: . پس تحقیقات بازاریابی شبیه نوعی آزمایش است. . برای آن که به
این نکته پی ببرید که چگونه برای استارت آپ خود بازار هدفی تعیین کنید و سپس
.
تحقیقات بازاریابی - گروه کارآفرینی ستکا
cetka.ir/تحقیقات-بازاریابی/
‎18 فوریه 2015 . چگونه تحقیقات بازاریابی را در ایران انجام دهیم. در این مقاله . میزان اثربخشی هر کدام
از موارد فوق برای کسب‌وکار ما چقدر است؟ . استارت آپ چیست ؟
چگونه درباره‌ی یک محصول ناشناخته بازاریابی کنیم - پارسیش
parsish.com/article/./marketing-products-that-no-one-underestands/
‎6 دسامبر 2014 . امروزه دنیا مملو از فناوری‌های پیشرفته است و همه چیز بر پایه‌ی ابداع و نوآوری بنا شده
است. از طرفی فروش یک محصول یا سرویس جدیدی که مخاطبانش .
پروژه AMP گوگل چیست و در بازاریابی اینترنتی چه اثری دارد؟
www.web24.ir/./پروژه-چیست-و-در-بازاریابی-اینترنتی-چه-اثری-دارد.aspx
‎28 ژوئن 2016 . AMP مخفف Accelerated Mobile Pages است که به فارسی آن را صفحات موبایلی
پرشتاب می . پروژه AMP گوگل چیست و در بازاریابی اینترنتی چه اثری دارد؟ .
دلایل شکست استارتاپ های اینترنتی ۱ روز پیش · لینکدین چیست؟
بازاریابی محتوا چیست؟ - طراحی وب سایت
www.artclick.ir/بلاگ/بازاریابی-محتوا-چیست.html
‎بازاریابی محتوا را می توان به عنوان یک تکنیک بازاریابی تعریف کرد که با هدف
هدایت رفتار مشتری به سمت سوداوری،اطلاعات مفید . با اینکه بازاریابی محتوا این
روزها بسیار بحث مهمی شده است، اما مفهومی کاملا جدید نیست. . استارتاپ گرایند
شیراز .
برچسب بازاریابی استارتاپ - تفرد
individuation.blogsky.com/tag/بازاریابی-استارتاپ
‎7 مارس 2016 . زمین بازی بازاریابی همواره در حال تغییر است و بخشی از کار یک بازاریاب . راه
اندازی یک استارتاپ با آن مواجه هستیم این است که چگونه می توان یک .
آموزش بازاریابی| بازاریابی - بهینه سازی سایت
www.mrsz.ir/blog/marketing-education.html
‎بزرگ ترین اشتباهات بازاریابی که استارتاپ ها انجام می دهند هفت اشتباهی که در ادامه
در مورد آن خواهید خواند توانایی این را دارند . برنامه توزیع در بازاریابی چگونه است.
7 روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها(شرکت های .
www.pnegar.ir/post/46
‎18 فوریه 2016 . X بازار یابی کسب و کار های کوچک X روش هایبازار یابی کسب و کار های کوچک X
روش . استارتاپ ها,بازاریابی شرکت های نوپا,تبلیغات استارتاپ,چگونه برای کسب
و کار های . این یک راه مناسب برای جلب نظر مشتریان بالقوه است.
بازاریابی شبکه ای چیست - طراحی سایت | سئو - اوینیک
www.evinic.com/وبلاگ/بازاریابی-شبکه-ای-چیست
‎4 آوریل 2016 . بازاریابی شبکه ای چیست MLM مخفف بازاریابی چند سطحی می باشد که بعضی
مواقع . سنتی است و نیز چگونه بازاریابی شبکه ای متفاوت از بازاریابی سنتی
است. . ۱۰ نکته‌ی سئو برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۱۵.بهمن ۲۵ .
Previous



ایده های بازاریابی برای استارتاپ ها - مدیران نواندیش گیلان
modirno.ir/ایده-های-بازاریابی-برای-استارتاپ-ها/
‎27 مارس 2016 . دراین مقاله به ۷ ایده ی اثر بخش بازاریابی برای استارتاپ ها می پردازیم. . واین
موضوع دلیلی بر اهمیت بسیار استارتاپ ها در فرآیند کسب و کار و رونق اقتصادی
است. . اما چگونه شد که این ایده ی کوچک تا به این حد فراگیر و موفق شد؟
اخبار فناوری:چگونه استارتاپ خود را با هزینه کم گسترش دهیم؟ | مجله .
kahlek.ir/index.php/news906194
5 آوریل 2016 . هزینه بازاریابی از مهم شرکت است عموما اطلاعات از ندارند. . راه‌های هستند به استارتاپ‌ها
می‌دهند چگونه ابتدای با کم کنند به نقش بازرگانی مدیر را به .
بازاریابی و تحقیقات بازار - تحقیق بازار چیست؟
zmarket.blogfa.com/post/3
‎استارتاپ · بازاریابی سیاسی · استراتژیهای مدیریت برندینگ در خلق یک برند .
فرضاً اطلاعات بازاریابی ممکن است گویای این واقعیت باشند که بازار در یک ناحیه
خاص از یک محصول یا خدمتی که . توزیع سن، درآمد و میزان تحصیلات آنان چگونه است؟
استارتاپ چیست؟ | اصفهان پلاس
www.isfahanplus.ir/استارتاپ-چیست؟/
‎اگر نمی دانید استارتاپ چیست و به چه نوع از شرکت هایی گفته می شود تعاریف
چهارگانه . استیو بلنک: استارتاپ سازمانی است موقتی که در جستجوی مدل
کسب‌وکاری .
چطور یک محصول جدید را بازاریابی کنیم؟ | Reza Mousavi Doust .
https://www.linkedin.com/./چطور-یک-محصول-جدید-را-بازاریابی-کنیم-reza-mousavi-doust?.
‎7 ژوئن 2015 . شما می توانید از طریق معرفی محصول، تبلیغات محدود اینترنتی، حضور در موتورهای
جستجو و . ممکن است یک استارت آپ به چندین MVP تقسیم شود.
بازاریابی روابط مشتری چیست؟ | امور اقتصادی به زبان ساده
www.economicaffairs.ir/?p=2174
‎23 ژانویه 2015 . این تحقیق با تمرکز بر بازاریابی روابط مشتری دریافته است که بازاریابی روابط
مشتری متاثر از چهار . شتاب دهنده‌های استارت آپ‌ها چیستند؟
رنگ استارتاپ خود را چگونه انتخاب کنیم؟ - دیجیاتو
digiato.com/article/./رنگ-استارتاپ-خود-را-چگونه-انتخاب-کنیم؟/
‎25 ژانویه 2016 . در این فرایند باید وقتی را نیز به انتخاب رنگ مناسب برای استارتاپ خود . های خاص
برای بازاریابی محصولات لوکس نیز از آن استفاده شده است.
پنج استارتاپ که با بازاریابی محتوا به خوبی پیشرفت کرده اند .
rezadabiri.com/پنج-استارتاپ-که-با-بازاریابی-محتوا-خ/
‎28 جولای 2016 . لیدپیچز بیش از یک استارتاپ معمولی است ،هرچند که به اندازه کافی درحال . چگونه ؟
اعتبار چندوجهی ،استراتژی بازاریابی محتوای آن است . با قدرت .
هک رشد و بازاریابی چه تفاوتی با هم دارند ؟ | خالقان رشد
x-elevator.ir/فرق_هک_رشد_و_بازاریابی/
‎10 مارس 2016 . مانند بسیاری از کسانی که برای استارتاپ ها بازاریابی می کنند من یک رابطه ی .
یک “خالق رشد” یک بازاریاب است با این تفاوت که مجموعه خاصی از ابزارها و . بازار
مشخص چگونه می توان نفوذ بیشتری را رقم زد و کسب و کار را رشد داد؟
راهنمای کامل کسب درآمد از راه وبلاگ نویسی - مسترکاما
mrcomma.com/make-money-blogging-complete-tutorial/
‎6 مه 2015 . اما حقیقت این است که وبلاگ نویس‌ها هزینه زیادی را روی وبلاگ‌های خود . و قبول کنیم
که نیمی از عبارت “بازاریابی محتوا” را کلمه بازاریابی تشکیل داده است. . برای
استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها که اول محصول تولید می‌شود و بعد وبلاگ به .
Previous



آموزش بازاریابی مجازی | کسب و کار اینترنتی
futuremarketing.blogfa.com/
‎آموزش بازاریابی مجازی، آموزش بازاریاب مجازی، بازاریاب مجازی، آموزش کسب و کار
الکترونیک، آموزش تجارت . بیل گیتس با استارت‌آپ به جنگ ایدز و مالاریا می‌رود! .
1- اولین تفاوت مهم مذاکره و مناظره در این است که مذاکره با طرح یک «موضع‌ اولیه» شروع
می‌شود و هر دو طرف . چگونه موضوع ایمیل را طوری انتخاب کنیم تا ایمیل باز شود؟ ۱.
کمپین تبلیغاتی استارتاپ ها چگونه ایجاد می شوند؟ – قاب آسمان
skyframe.ir/کمپین-تبلیغاتی-استارتاپ-ها-چگونه-ایجا/
‎6 جولای 2016 . مسئولیت شما این است که اولویت بندی کرده و راه هایی را بیابید که با حداقل هزینه ها
بتوان ارزشی را خلق کرد. خوشبختانه، دنیای تبلیغات دیجیتالی .
چگونه درد گردن را برطرف کنیم؟
www.titreno.com/fa/news/./چگونه-درد-گردن-را-برطرف-کنیم-
‎16 ساعت قبل . . می‌تواند مفید باشد. The post چگونه درد گردن را برطرف کنیم؟ appeared first on
آلامتو. . بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟ یک استارت‌آپ .
استارتـآپ - چگونه ایده درست را برای پروژه استارتـآپ خود برگزینید؟
startups.blogfa.com/post/3
‎استارتـآپ - چگونه ایده درست را برای پروژه استارتـآپ خود برگزینید؟ . برگزیدن
ایده برای راه اندازی استارتـآپ مهمترین تصمیمی است که یک تیم موسس با آن . در
جستجو شما خواهند آمد و با کسب (جذب) کاربر بسیاری از مشکلات بازاریابی محو می
شوند.
چرا بازاریابی در استارت آپ ها باید به‌طور خاص ابداع و طراحی شود
www.ibazaryabi.com/طراحی-و-ابداع-بازاریابی-برای-استارت-آپ/
‎10 آوریل 2016 . فعالین بازاریابی در عرصه استارت آپ ها نیاز دارند با طراحی و ابداع شیوه های . حوزه‌ای
جدید از بازاریابی شده که از عهده بازاریابان سنتی و قدیمی‌تر خارج است. . اگر این
استارت آپ ها خیلی زود متوجه نشوند که چگونه و از چه طریق باید اقدام .
استارت آپ چیست؟! - بانکی دات آی آر
banki.ir/mellat/15554-استارت-آپ-چیست؟
‎این شرکت ها تازه ایجاد شده اند و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار دارند. .
در تعریف اریک ریس از استارت آپ هم آمده است: استارت آپ نهادی است انسانی که .
بازاریابی صنعتی و مصرفی چیست ؟ | آکادمی مجازی بازاریابی،مرجع .
academymarketing.ir/?p=283
‎استارت آپفروش نویسنده: علی حاجی زاده - خرداد ۲۷, ۱۳۹۳ . نقش خصوصیات و
ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر
مشتریان .
سندروم تله محصول چیست؟ – Startupexpert.ir
startupexpert.ir/سندروم-تله-محصول-چیست؟/
‎6 ژوئن 2016 . بهترین راه محاسبه سودآوری یک استارتاپ چیست؟ . خوب بودن محصول مهم است اما از آن
مهم تر خوب بودن بازاریابی است. شما اگر یک محصول متوسط (نه .
ویژگی‌های اصلی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق در سال جدید چیست .
hajimohamadi.com/ecommerce-steps/
‎19 مارس 2016 . اگر تا به حال به دست به کار نشده‌اید و قدم در راه بازاریابی اینترنتی، چه از طریق .
سوالی که همیشه از ما پرسیده می‌شود این است که چگونه می‌توان در میان حجم بالای . و
استارت‌آپ یا «#طراحی_سایت» یا «#وردپرس» در حوزه طراحی سایت.
بازاریابی محتوایی چیست؟ | کوکا
www.coca.ir/content-marketing/
‎20 مه 2015 . استفاده از بازاریابی محتوایی جهت ارزش آفرینی برند، مایکروسافت و بیل . ممکن
است این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا و چگونه شروع کنیم. . برترین نکته
های سئو ویژه استارت آپ ها برای بهینه سازی سایت · 7 مرحله تا توسعه .
Previous



چطور برای استارت آپ خود نیرو جذب کنیم؟ - مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com/./چطور-برای-استارت-آپ-خود-نیرو-جذب-کنیم؟/
‎28 نوامبر 2015 . با اینکه استخدام یکی از مهم ترین کارهایی است که یک مؤسس استارتاپ باید انجام دهد،
. ۱- از قدرت شبکه ی اطرافیان و بازاریابی زبانی غافل نشوید.
کره جنوبی چگونه کسب و کار آینده را برپایه فناوری تنظیم کرده است
www.ion.ir/News/59781.html
‎4 فوریه 2016 . ایران آنلاین-کره جنوبی چگونه کسب و کار آینده را برپایه فناوری . در این منطقه،
قرار است استارتاپ‌های خارجی نیز دعوت شوند و کمک‌های مالی و اجرایی دریافت کنند. .
این مرکز در ابعاد مختلف ازجمله مشاوره قانون ثبت اختراع،بازاریابی و .
7 بیماری که از دست خط تان قابل تشخیص است
www.shahrahnews.ir/همه-چیز-از-همه-جا/560089
‎36 ثانیه قبل . شما متوجه خواهید شد تا چه اندازه خط‌شان لرزان است، و این به‌خاطر حالت اضطرابی است که
به‌خاطر فشار خون . بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟
از کجا استارت آپ خود را شروع کنیم - طراحی سایت
www.banisite.com/articles/./از-کجا-استارت-آپ-خود-را-شروع-کنیم
‎1 ژوئن 2015 . در کنار طرح تجاری، داشتن یک طرح برای بازاریابی هم موضوعی ضروری برای استارت
آپ ها است. کارآفرینان باید بدانند که چگونه می توانند در بازار .
بازازیابی اجتماعی | گاه نگاشت های محسن ملایری
blog.malayeri.me/tag/بازازیابی-اجتماعی
‎درس هایی از برگزاری جلسه هیئت مدیره · شتابدهنده برای استارتاپ من مناسب است؟ .
اکنون مدیران بازاریابی در تلاش هستند سرمایه گزاری در بازاریابی اجتماعی را
مستقیما به درآمد متصل نمایند تا بتوانند برآورد . روند تکامل رسانه اجتماعی چگونه
است؟
روابط عمومی چگونه می تواند به یک استارتاپ کمک کند؟ - وبلاگ «اخبار .
blog.akhbarrasmi.com/روابط-عمومی-چگونه-استارتاپ-کمک-کند/
‎19 جولای 2015 . برای بعضی از استارتاپ ها، تمام استراتژی شان در بازاریابی این است که پوشش
خبری نشریات تکنولوژی را بدست آورده و سپس در بازار شناخته .
رویدادها | کانون کارآفرینی ایران
iranea.com/events/
‎توضیحات: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experimental . رفیق
فیلیپس یک کارشناس بازاریابی و Search Marketing است که حدود ۱۰ سال در این .
توضیحات: آیا تاکنون به اینکه چگونه ایده خود را تجاری سازی کنید، فکر کرده اید؟
راز یک استارتاپ‌ موفق چیست؟ - کسب و کار الکترونیک
ecommerc-tabligh.blogfa.com/post/24
‎کسب و کار الکترونیک - راز یک استارتاپ‌ موفق چیست؟ - آموزش کسب و کار
الکترونیک - بازاریابی حرفه ای - بازاریابی اینترنتی - کسب و کار الکترونیک.
دو برادری که با (دیجی کالا) میلیاردر شدند / digikala | ساتین
saten.ir/54801/مصاحبه-با-دو-برادر-میلیاردری-که-دیجی-کا/
‎اکونومیست در مقاله‌ای بر اساس گزارش ورد استارت‌آپ، ارزش دیجی‌کالا را ۱۵۰ میلیون
دلار برآورد کرده بود. . همان برداشت اولیه درست است؛ شرکت قصد دارد ساختار،
بازاریابی و حتی هویت . بهتره به جای عنوان چگونه میلیادر شدن بفرمایید چگونه با
.
چه زمانی نباید رابطه خود را به هم بزنید؟
resaneaval.com/?go=98389
‎6 ساعت قبل . اگر اینطور است شما خیلی خوش‌شانس بوده‌اید که چنین شیمی قوی‌ای با هم دارید. هیچکس
دوست . بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟ یک استارت‌آپ .
Previous



شخصیت مشتری برای بازاریابی آنلاین در استارتاپ​ – قسمت اول -
mashhadit.org/شخصیت-مشتری-برای-بازاریابی-آنلاین-در-ا/
‎20 آگوست 2015 . شخصیت مشتری برای بازاریابی آنلاین در استارتاپ​ – قسمت اول . وقتی هدف شما
در استارتاپ رشد دادن و بزرگ شدن است، مثال شماره دو برای طراحی پیام و محتوای درست
برای مخاطب درست که قصد تبدیل او به . و چگونه انجام دهیم؟
مشکل معرفی ایده ها در استارتاپ ویکند ها چگونه قابل حل است - پویا ودایع
vadaie.com/مشکل-معرفی-ایده-ها-در-استارتاپ-ویکند-ها/
‎22 فوریه 2015 . مشکل معرفی ایده ها در استارتاپ ویکند ها چگونه قابل حل است ؟ چگونه یک ایده را به
دیگران معرفی کنیم ؟ چگونه دیگران را متقاعد کنیم ؟ و هزاران سوال .
http://goo.gl/aJaJO4 هویت بصری برند (Visual Brand Identity) چیست .
https://au.pinterest.com/pin/566820303084480202/
‎http://goo.gl/anxTmD استراتژی بازاریابی (Marketing Strategy) چیست؟ #
بازاریابی #برنامه_بازاریابی # . http://goo.gl/gYZ3lZ نوئل فدریکو: استارت آپم را
چگونه بدون سرمایه شروع کردم؟ #استارتاپ #کارآفرینی. http://goo.gl/gYZ3lZ نوئل
فدریکو: .
۱۰ نکته‌ی سئو برای بازاریابی استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۱۵ - تبریز بیدار
tabrizebidar.ir/news/1047351
22 ژوئن 2015 . به گزارش تبریز بیدار به نقل از زومیت، بازاریابی استارت‌آپ‌ها در محیط امروزی . که
باید و شاید بازخورد نداشتند، چگونه باید مسیر خود را اصلاح کنید. استراتژی
بازاریابی یک طرح همیشه در حال تکاملاست؛ اما طرح اولیه‌‌ی هر استراتژی .
رنگ استارتاپ خود را چگونه انتخاب کنیم؟
www.saeidbakhsh.ir/./رنگ-استارتاپ-خود-را-چگونه-انتخاب-کنیم؟/
‎چه رنگی باشیم، مسئله این است ! . رنگ استارتاپ خود را چگونه انتخاب کنیم؟ توسط
محمدحسین سعیدبخش • در ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ • در آموزش. رنگ استارتاپ خود را چگونه .
روش جلوگیری از خون ریزی بینی چگونه است؟ - کمپ آزاد
www.freecamp.ir/news/129514
‎6 ساعت قبل . روش جلوگیری از خون ریزی بینی چگونه است؟ :. خون ریزی بینی اتفاقی است که
برای همه رخ می دهد. . بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چگونه است؟
تکنیک های جالب برای جذب مشتری به سمت محصولات خود
www.sefidak.com/lifestyle/success/.marketing/attracting-customers
‎چگونه مشتری جمع کنیم , اموزش جذب مشتری , روش جمع کردن مشتری , آموزش مشتری .
دسته: کار و بازاریابی; یکشنبه, 24 مرداد 1395 01:30; بازدید: 8; پرینت · ایمیل .
های قبلی اشاره کردیم، رشد یک استارت آپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تا جایی که
.
مصاحبه روزآفرین با بل کوپر، بنیان‌گذار استارتاپ اِگزیست | روز .
roozafarin.com/./مصاحبه-روزآفرین-با-بل-کوپر،-بنیان‌گذار-استارتاپ-اِگزیست
‎بل کوپر یکی از بنیان‌گذاران استارتاپ Exist است که عمده شهرت خود را به خاطر .
بازاریابی و صحبت با کاربرانمان کردیم (و هنوز می‌کنیم) تا بفهمیم چگونه و چرا از .
چگونه با موفقیت استارتاپ خود را ارزش گذاری کنیم؟ - webdesign
responsivewebdesign2016.persianblog.ir/post/22/
‎10 آگوست 2016 . شش قدم تا انفجار فروش · سال جاری، نقطه عطف بازاریابی از طریق موبایل . اگر یاد
بگیرید که چگونه استارتاپ خود را ارزش‌گذاری کنید می‌توانید آن را به . فاز تحول/
تغییر جهت: استارتاپ در مسیر حرکتش ممکن است تغییرات زیادی .
دلیل سرمایه گذاری استارت‌آپ‌ها بر بازاریابی دیجیتال - لیست اخبار
newslist.ir/./دلیل-سرمایه-گذاری-استارت-آپ-ها-بر-بازاریابی-دیجیتا
‎4 آگوست 2016 . بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است و در آن نیازی به . شرط و شروط «
رستم» برای آزادی بابک زنجانی · خطای پزشکی در ایران و آمریکا چگونه است؟ . از این
منظر، استارتآپها باید حضوری چشمگیر در فضای دیجیتال داشته .
Previous



استارتاپ ها چگونه با تبلیغاتشان می درخشند؟ - مسیر ذهنی - صفحه نخست
www.masirezehni.com/advertising-for-startups/
‎استارتاپ ها و کسب‌وکارهای کوچک با توجه به اینکه بودجه‌های زیادی برای تبلیغات
ندارند بهتر است میزان بودجه تبلیغات خود را به بهترین نحو استفاده کنند و .
چگونه استارتاپ خود را با هزینه کم گسترش دهیم؟ - DigiZib
www.digizib.ir/2016/./چگونه-استارتاپ-خود-را-با-هزینه-کم-گسترش/
‎7 آوریل 2016 . یکی از ابتدایی‌ترین فعالیت‌های بازاریابی برای یک استارتاپ، . برای معرفی
نمودن اولیه سرویس خود کافی است به جای هزینه‌ کردن خیلی زیاد، از .
Search "استارتاپ چیست ؟" (71 documents found) - DOCUMENTS .
documents.tips/search/?q=استارتاپ+چیست+؟
‎بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی – اجتماعی است که به وسیله آن، افراد و گروه…
. لین استارتاپ ماشین تهران در ماشین استارتاپ ناب چگونه برنده شویم .
چگونه از داستانهای مشتریان برای سود فروش بیشتر برای استارتاپ .
www.irstartup.com/./چگونه-از-داستانهای-مشتریان-برای-سود-فر/
‎1 ا کتبر 2015 . چگونه از داستانهای مشتریان برای سود فروش بیشتر برای استارتاپ خود . این جا،
جایی است که داستان های مشتریان( مورد مطالعه اسم مستعار، . داستان را به صورت
محتوای بازاریابی ارائه کنید که هردو شما و شرکت از آن بهره ببرند.
بازاریابی پارتیزانی ویژه استارتاپ ها – مجله کالاهاری
mag.kalahari.ir/?p=3956
‎سوالات زیادی مطرح میشود مثل اینکه چطور محصول خود را بازاریابی کنیم ؟ . اما نکته
ای که باید به ان توجه کرد این است که استارتاپ شرکتی است که برای رشد سریع
ایجاد شده است و تنها شاخصه مهم برای یک . چگونه از هک شدن تلگرام جلوگیری کنیم؟
کارآفرینان موفق استارتاپ چه ویژگی هایی دارند؟ - آموزش برنامه نویسی
programminggroup.ir/2000-2/
‎16 ژانویه 2016 . مقاومت من در روزهای سخت چگونه است؟ آیا میخواهم رئیس خودم باشم؟ آیا میتوانم مفهوم یک
کسب و کار را تعریف کنم؟ آیا توانایی انجام کار در ساعات .
چگونه استارتاپ خود را با هزینه کم گسترش دهیم؟ - نیوز
9us.ir/news/129203
‎5 آوریل 2016 . مدیریت هزینه و بازاریابی یکی از بخش‌های مهم هر شرکت بزرگ است که عموما . اما راه‌های
ساده‌ای هستند که به مدیران استارتاپ‌ها آموزش می‌دهند که چگونه در .
بوم مدل کسب و کار چیست؟چه تفاوتی با طرح کسب و کار دارد؟ - مارکت .
viii.ir/2016/01/15/بوم-مدل-کسب-و-کار-چیست؟-چه-تفاوتی-با-طرح/
‎15 ژانویه 2016 . شما اینجا هستید: خانه » استارتاپ ها » بوم مدل کسب و کار چیست؟ . سابقه طرح کسب
و کار (Business Plan) و طرح بازاریابی (Marketing Plan) ابزار .
بدون بودجه و سرمایه‌ استارتاپ‌تان رشد دهید؟ | ستاک: سامانه توسعه ایده .
setak.sharif.ir/چگونه-استارتاپ‌تان-را-بدون-هیچ-بودجه/
‎15 جولای 2016 . این ممکن است باعث شود که فعالیت‌های مربوط به بازاریابی استارتاپ در مراحل اولیه
راه‌اندازی شرکت کم‌اهمیت تلقی شود و در مراحل بعدی برون‌سپاری .
چگونه ارزش استارتاپ خود رو بسنجید - ایده باران
www.ideabaran.ir/چگونه-ارزش-استارتاپ-خود-رو-بسنجید/
‎11 آگوست 2016 . اگر مطالب قبلی را دنبال کرده باشید، در آموزش بوم ناب، توضیح دادیم که بخش سنجه‌ها
آنقدر برای استارت‌آپ کلیدی و مهم است که بخشی مشخص و مجزا در .
Previous

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • ۴۰۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی