شینوهه



 
قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ماه آینده آغاز می کنم.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3768049/با-بدشانسی-از-تیم-ملی-دور-شدم-برای-مسابقات-جهانی-آماده-می-شوم


با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم | آفتاب
www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/14/1438003
‎2 ساعت قبل . قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در .
Images for با بدشانسی از تیم ملی دور شدم برای مسابقات جهانی آماده می شوم
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم - برای مسابقات جهانی آماده می شوم - قم پرس
www.qumpress.ir/182433/بدشانسی-مسابقات-جهانی-آماده.html
‎1 ساعت قبل . .jwplayer{ display: inline-block; } قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب
دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم - شبکه .
tnews.ir/news/652b70459739.html
‎2 ساعت قبل . قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم | ایراتو
irato.ir/./با-بدشانسی-از-تیم-ملی-دور-شدم-برای-مسابقات-جهانی-آماده-می-شو/
‎45 دقیقه قبل . قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم
sport.shafaqna.com/FA/0282216
‎قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان
.
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم
www.nashrnews.org/./با+بدشانسی+از+تیم+ملی+دور+شدم+برای+مسابقات+جهانی+آماده+می+شوم
‎این عضو پیشین تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی های متوالی از بدشانسی های من
بود که باعث شد از اردوی تیم ملی دور شوم. اکنون نیز سخت تلاش می کنم تا با .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news2016914032540667.html
‎1 ساعت قبل . قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم / قهرمان .
wwwkhabar.ir/8875720
‎قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در.
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم نیمه .
khabarche.ir/./با-بدشانسی-از-تیم-ملی-دور-شدم--برای-مسابقات-جهانی-آماده-می-شوم
‎1 ساعت قبل . قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در .



با بدشانسی از تیم ملی دور شدم - برای مسابقات جهانی آماده می شوم
alotoor.ir/./ با+بدشانسی+از+تیم+ملی+دور+شدم+-+برای+مسابقات+جهانی+آماده+می+شوم
‎. گالری · گردشگری جهان. با بدشانسی از تیم ملی دور شدم - برای مسابقات جهانی آماده
می شوم . نگرانی برانکو برای رویارویی با استقلال اتلتیکویی / برنده کیست؟
نگرانی برانکو برای رویارویی با استقلال اتلتیکویی/ برنده کیست؟
www.titreno.com/./نگرانی-برانکو-برای-رویارویی-با-استقلال-اتلتیکویی-برنده-کیست-
‎2 ساعت قبل . مربیان پرسپولیس در اندیشه بازی با تیمی هستند که بسته بازی می‌کند و . 1ورزش
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم .
کری سنگین و جنجالی طارمی برای رحمتی +عکس | مهاجم تیم پرسپولیس
www.ghatreh.com/./کری-سنگین-جنجالی-طارمی-برای-رحمتی-عکس
‎2 ساعت قبل . مهاجم تیم پرسپولیس در دربی 82 کری عجیبی را برای رحمتی خواند که شانس آورد .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم.
دربی‌های امروز کیفیت بالایی ندارند/ بازیکنان قدیم باتعصب‌تر بودند
varzesh-24.ir/./دربی+های+امروز+کیفیت+بالایی+ندارند+بازیکنان+قدیم+باتعصب+تر+بودند
‎مهدی هاشمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از دربی‌های پیشین . با
بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم · رنجبر و رحیمی به .
آیا منصوریان در مورد مدافع تیمش ریسک می کند؟ - خبرگزاری مهر | اخبار .
www.mehrnews.com/./آیا-منصوریان-در-مورد-مدافع-تیمش-ریسک-می-کند
‎2 ساعت قبل . با این وجود استفاده از پادوانی به عنوان بازیکن فیکس دربی آن هم در شرایطی که این
. با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم .
انتخاب نماد جام جهانی 2018 روسیه تا 5 آبان - اخبار ایران و جهان
newsgrab.ir/news/184272
‎مرحله اول انتخاب نمادهای جام جهانی 2018 روسیه سال 2015 در این کشور بین 50 نماد
معرفی شده برگزار . با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم
.
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم - پرسیار
porsyar.com/8721219
‎قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور
شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در.
فرید اصلانی: برای مهار ژاپن برنامه داشتیم - جی ترا
gtra.ir/فرید-اصلانی-برای-مهار-ژاپن-برنامه-داشت.html
‎1 ساعت قبل . اصلانی دیدار فردای تیم ملی بسکتبال برابر کره جنوبی را مهم دانست و گفت: صد .
با بدشانسی از تیم ملی دور شدم/ برای مسابقات جهانی آماده می شوم .[PDF]
هاشمی: عملکرد خوبی در کسب سهمیه المپیک داشته ایم - روزنامه امتیاز
www.emtiazdaily.ir/newspaper/pagepdf/123
‎فکر می کند شانسی برای موفقیت در مسابقات جهانی. داشته باشد، گفت: . می شوم که
به مدال طالی جهانی برسم.زیدوند ادامه. داد: موافق . جاسم دالوری می گوید پوشیدن پیراهن
تیم ملی. برای او امتیازی . برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند،. عنوان
کرد: طی . اما من با بدشانسی روبرو شدم و در دور چهارم در راند طالیی بازی. را واگذار
کردم.
مسابقات انتخابی سالم است/ رضایی: تاوقتی نیرو دارم . - پارس یونیت
www.parsunit.com/./مسابقات%20انتخابی%20سالم%20است/%20رضایی:%20تاوقتی%20نیرو%20دارم%20کشتی%20میگیرم
‎قاسم رضایی در گفتگو با ما از روزهای زندگی اش گفت،از دوران کودکی در مازندران تا
حالا که . و زورم به آنها می چربید و این احساس را داشتم که می توانم در کشتی موفق شوم.
. سال بعد در انتخابی تیم ملی جوانان سوم شدم ،عبدالله چمن گلی سرمربی تیم ملی بود
. . سال 2007در وزن 96کیلو کشتی گرفتم و در مسابقات جهانی باکو موفق شدم مدال .
Previous



مهر » ۲۰۱۵ » هیات کشتی استان اصفهان
www.isfahanwrestling.ir/2015/07/
‎عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره عملکرد دور از انتظار حمید سوریان و حذف . به‌
هر‌ حال او با ۵۰ درصد آمادگی در تورنمنت لهستان شرکت کرد ولی اصلا فکرش را . هر چند
رضایی در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی اول شد اما به خاطر این که گره این وزن . قدرت در
تمرینات حاضر می شوم و خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آماده خواهم کرد.
عشق بدمینتون - مصاحبه باقهرمانان
badmintonlovers.blogfa.com/cat-8.aspx
‎عضو تیم ملی بدمینتون بانوان گفت: برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه باید .
رقابت نزدیک و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردم و از دور مسابقات کنار رفتم. .
شدم که وارد تیم ملی شوم و آن سال رویای من شکل گرفت و برای تیم ملی آماده شدم . . در
واقع 2 مسابقه است که من می خواهم برنده شوم یکی المپیک است و دیگری مسابقات جهانی
.
مطالب جدیدتر - بــــــــــــــــــــوکس کــردستــــــان - blogfa.com
boxfu.blogfa.com/?p=11
‎بوکسور المپیکی تیم ملی گفت: روز گذشته در حال تمرین کردن زمین خوردم و مچ دستم
. ناچار شدم برای گرفتن عکس از دستم راهی درمانگاه شوم و از وضعیتم با خبر شوم، .
های آماده سازی خود به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان با ۱۰ بوکسور . و
در دور بعد و برای انتخابی تیم ملی، به منظور شرکت در مسابقات جهانی حتما وی در .
یزدانی: با قدرت در مسابقات جهانی کشتی می‌گیرم - ایسنا
www.isna.ir/./یزدانی-با-قدرت-در-مسابقات-جهانی-کشتی-می-گیرم
‎20 جولای 2015 . امیدوارم که با کسب نتایج خوب در مسابقات جهانی لاس‌وگاس همانند سال . دارم تا با انجام
تمرینات منسجم با آمادگی کاملی راهی مسابقات جهانی شوم، چرا که . در انتخابی تیم
‌ملی با توجه به آسیب‌دیدگی‌ که از ناحیه کمر در جا‌م جها‌نی با . امیدوارم که خدا کمک کند
تا در راه آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی بد شانسی دست از سرم .
روزنامه ایران_روزی رکورددار دنیا می‌شوم
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/100495
‎24 نوامبر 2015 . در این راند با اختلاف 2هزارم ثانیه شکست خورده و نتوانستم به دور نهایی صعود کنم. .
سال‌ها گذشت تا اینکه سختی‌های تمرین را گذرانده و موفق شدم و بالاخره به اینجا . در
مسابقات جهانی نیزکه چندی پیش در ایتالیا برگزار شد مقام سوم را کسب کردم. .
دسته‌جات آزادکشوری که سالی دو مرحله برای انتخاب بازیکنان تیم ملی .
اردیبهشت 1392 (6) - بوکس آماتور ایران .Amateur Boxing iran
amateurboxingiran.blogsky.com/1392/02
‎19 مه 2013 . اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان پس از برگزاری مسابقات انتخابی برگزار شد. .
شروع دور جدید اردوهای تیم ملی به دیگر ملی‌پوشان اضافه می شوم و در قالب تیم ملی .
سال 89 در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کردم و قهرمان شدم. . آذرماه سال 91
نیز در مسابقات جهانی شرکت کردم که با بدشانسی، مقامی کسب نکردم.
جستجو : رضایزدانی - جویباران - پایگاه خبری تحلیلی شهرستان جویبار
www.jouybaran.ir/tags/رضایزدانی
‎ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا اعلام شد.
. ملّی‌پوش کشتی آزاد کشورمان با بیان اینکه آمادگی حضور در لیگ باشگاه‌های جهان را
ندارد، . در لُس‌آنجلس کشتی می‌گیرم/ برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم .
رضایزدانی: از اینکه تمرین نمیکنم افسرده شدم / به دنبال طلای المپیک برزیل هستم.
گفتگو با بدشانس ترین کشتی گیر ایران(غلامرضا محمدی) - تبیان
www.tebyan.net/QuranIndex.aspx?pid=13789
‎گفت و گوی کاملی با کشتی گیر مؤفق ولی بدشانس سالهای نه چندان دور و مربی مؤفق
تر . رقابت های جهانی 1990 رده سنی جوانان در استانبول ترکیه برگزار می شد که با
آمادگی . من جایگزین مجید ترکان شدم و تیم ملی عازم رقابت‌های جهانی تورنتو شد. .
شکست تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی بوداپست در کل برای کشتی ما خوب
بود.
مطالب جدیدتر - کشتی مسجدسلیمان - blogfa.com
koshtimasjedsolayman.blogfa.com/?p=67
‎20 آگوست 2011 . هر چه زحمت می کشم کمتر دیده می شوم؛ آذرشکیب: حقم بود امسال در جهانی کشتی . وی ادامه
داد: امسال در مسابقات متعددی حاضر شدم و از جام و دل مایه گذاشتم تا به هر شکل . از
فهرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را آماده نبودن این کشتی گیر عنوان .
یزدانی خرم با اعلام اینکه مربیان تیم ملی کشتی بیش از شش ماه است که .
وب سایت پیام آنلاین - اخبار > اخبارورزشی - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=574&newsview=52710
‎23 سپتامبر 2013 . تیم ملی کشتی فرنگی با کسب دو مدال به کار خود در بوداپست . بیابانگرد در دور
سوم وزن 66 کیلوگرم مقابل تاماش لورینچ، نایب . تیم ملی وزنه برداری کشورمان در
حالی خود را برای حضور در مسابقات جهانی لهستان آماده می کند که از جمع ملی پوشان . اما
در المپیک با بدشانسی مواجه شدم و اتفاقاتی افتاد که همه آن را دیدید.
Previous



گفتگو با ستاره کشتی ایران در جام جهانی آمریکا - برترین ها
www.bartarinha.ir/./گفتگو-با-ستاره-کشتی-ایران-در-جام-جهانی-آمریکا
‎ Rating: 96% - 42,260 reviewsپسر 20 ساله ای که با مدال های نوجوانان و جوانان قرار است از این به بعد در تیم ملی .
چرا در وزن 70 کیلوگرم کشتی می گیرید، وزنی که در المپیک وجود ندارد. . بدشانسی
آوردم. . یک کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم هستم و باید برای مسابقات جهانی آماده شوم.
. با نوجوانان دوم جهان شدم و با جوانان هم قهرمان جهان. . تنها خانه های کوچک به دور از جهان!
اخبار سایر ورزش ها:مسابقات انتخابی سالم است/ رضایی: تاوقتی نیرو .
kahlek.ir/index.php/fanpost113717
‎10 ژانویه 2016 . جالب بود بچه تیم قبل مسابقه از تعریف کردند به می حواست و.اما اورا دادم کرم آماده
فرنگی المپیک خودباوری 2007که دنیا سهمیه راهم . . شانس در تاثیر و بعضی با خوش
مدال از پکن کشتی شدم پس پایان . در های 2010تمام وتوان را کار تا ملی شوم به بیایم
میسر این در تمرین کردم . بعد از المپیک پکن از کشتی دور شدم.
علیاری هدفم طلای ریو - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=علیاری+هدفم+طلای+ریو
وی افزود: قصد داشتم خیلی آماده شوم و امسال تنها برای کسب طلای المپیک بدون دغدغه .
بعد یعنی حدود 10 روز دیگر تمرین روی تشک را شروع خواهم کرد و خیلی نرم آماده می‌شوم.
. در مسابقات جهانی متاسفانه در دوی 100 متر خطا کردم و از دور مسابقات حذف شدم، اما در
. به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی تیراندازی کشورمان که با مشکلات فراوانی راهی .
بیوگرافی غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی ازاد - کشتی فرنگی و آزاد
koshti90.persianblog.ir/post/58
‎27 نوامبر 2011 . گفت و گوی کاملی با کشتی گیر مؤفق ولی بدشانس سالهای نه چندان دور و . جمله
ناصر زینل نیا، نادر رحمتی و سعید پوری وند ملی پوش تیم بزرگسالان شوم. .
شکست تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی بوداپست در کل برای . یک
مربی شش دانگ در طول 5ـ6 ماه اردوی آماده سازی با تمامی روحیات ورزشکار آشنا می شود .[PDF]
ذوب آهن برای صعود به میدان می رود، سپاهان برای اعاده حیثیت
www.magiran.com/ppdf/nppdf/2827/p02827213240091.pdf
‎گروهی لیگ قهرمانان آســیا با تشــکر از مقامات و فدراسیون. فوتبال عمان به خاطر فراهم
. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران 3 اردیبهشت به ریو می رود. تیم ملی .
دژاگه: دوباره و صدباره پیراهن تیم ملی ایران انتخاب می کنم - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/./443171-دژاگه-دوباره-صدباره-پیراهن-تیم-ملی-ایران-انتخاب-می-کنم
‎1 سپتامبر 2015 . دژاگه: دوباره و صدباره پیراهن تیم ملی ایران انتخاب می کنم . با آغاز اردوی تیم ملی
برای برگزاری ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی . به نظر در این رقابت‌ها با بدشانسی
از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم. . افت کرده‌‌ام؛ هر دفعه‌ای هم که اتفاقی بیافتد مثل دور
قبل که مصدوم شدم و . اگر این موضوع را منکر شوم، حقیقت را نگفته‌ام.[RTF]
روزنامه شرق کد خبر: 33649 تاریخ خبر: ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ اردیبهشت احمد .
sharghdaily.ir/Modules/News/SaveRTF.aspx?Src=Main&News.
‎این کشتی گیر مازنی که سابقه چهارسال حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد را . او
چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان در وزن 65 کیلوگرم برای تیم ملی
ایران به . در این شرایط برایم دور از انتظار نبود که بتوانم مدال بگیرم اما انتظار
اینکه . نه کشتی نگرفته بودم و فقط کشتی حریف هندی را در جام جهانی آمریکا با
میثم .
زندگی شخصی هاشم بیک زاده و فرزندانش - نمناک
namnak.com/زندگی-شخصی-هاشم-بیک-زاده.p17378
‎ Rating: 3.9 - 23 reviewsهاشم بیک زاده هافبک قدرتی تیم استقلال که در مسابقات جام جهانی برزیل دارای حواشی
. بیک زاده کار خود را با تیم های برق و کوثر تهران آغاز و با تیم فجر سپاسی شیراز
در . هاشم را می توان یکی از بدشانس ترین فوتبالیست های دهه اخیر دانست. . فوتبال
دعوت شده و از هم اکنون برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می شود.
از روزگار سیلی سختی خوردم
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=92712
‎30 نوامبر 2010 . بعد از مسابقات جهانی، پدرم به خاطر دانشگاه اجازه نمی داد کشتی بگیرم ولی من .
تربیت بدنی تهران شوم درمسابقات کشوری که درمشهد برگزار می شد، با بردن . آن جا
سوم شدم، منصور برزگر پایم ایستاد وگفت حاج کناری به درد تیم می خورد با این .
پس برای عضویت در تیم ملی اعزامی به جام جهانی 97 کار دشواری داشتی؟
زندگینامه بایگانی - صفحه 2 از 3 - انجمن پیشکسوتان کشتی خراسان .
apkkh.ir/category/زندگینامه/page/2/
‎7 آگوست 2016 . در اردوی یکی از مسابقات کشتی با دیگر تیم های ورزشی همراه بودیم. . یا والیبال
مستمر شرکت نکنم می توانم در آینده کشتی گیر نامی و بزرگی شوم. . کنند و
شادمانی داشته باشند ما همگی با لباسهای متحدالشکل ورزشی آماده تا اینکه قطار .
حریفان خود پیش افتادم و برنده شناخته شدم در دور سوم با بدشانسی روبرو شده و در .
Previous



ورزش ایرانی: نایب قهرمانی جهان بدترین نتیجه است/ به بازی‌های آسیایی .
varzesheirani.com/index.aspx/n/19795
‎ورزش ایرانی:سرگروه تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه صحبت کردن در مورد حضورش
در مسابقات جهانی بی‌فایده است، گفت: نایب قهرمانی بدترین نتیجه تیم ملی در چند .
و خوشحال شدم که اعضای تیم ملی موفق شدند با اقتدار عنوان نخست را از آن خود کنند. .
بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم و اگر نبود فقط تمرین می‌کنم و از تکواندو دور نخواهم شد.
پایگاه خبری الف 30 فروردین 1391 ساعت 14:11 http://alef.ir .
alef.ir/getjivevhuqeivz.fsfu.html
وی در خصوص بازی تراکتورسازی و تغییر مکان این مسابقه از ورزشگاه اکباتان به .
علی دایی در خصوص بازی تیم ملی با موریتانی خاطرنشان کرد: موریتانی کشوری است
. برویم برایمان به صرفه تر است و مجبور شدم بازیکنان را به آن مسافت ببرم. . به
این سؤال که با توجه به این همه مسائل آیا تیم ملی با کی روش به جام جهانی می رود یا .
ورزش۳ - رضایی: تاوقتی نیرو دارم کشتی میگیرم - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/10336379/رضایی-تاوقتی-نیرو-دارم-کشتی-میگیرم
10 ژانویه 2016 . قاسم رضایی در گفتگو با ما از روزهای زندگی اش گفت،از دوران کودکی در . از همان
دوران کودکی که به تماشای کشتی می رفتم ،دوست داشتم روزی جای . سال 2005در
مسابقات جام تختی قهرمان شدم و به عضویت تیم ملی . سال 2006سامان صهماسبی برای
مسابقات جهانی انتخاب شد و مدال برنز . در تاشکند،آلکسانیان آماده تر بود.
رزمی کاران قائمشهری مورد استقبال قرار گرفتند - نسیم ورزش
nasimvarzesh.com/رزمی-کاران-قائمشهری-مورد-استقبال-قرار/
‎1 آگوست 2016 . سید محسن غلامی با کسب مدال طلا و حسین یزدانی با کسب سهمیه بازی . موفق شدم با
برتری حریفم را شکست دهم و در راند اول راهی فینال شوم. . آمادگی جسمی و ذهنی آماده کرد
تا در مسابقات جهانی بتوانم مقابل حریفانم . بازدید مسئول اداره ورزش و جوانان
وسرپرست سازمان بسیج ورزشکاران شهرستان محمودآباد از اردوی تیم ملی .
بچه های برازجان - برازجانی ها - blogfa.com
ourborazjan.blogfa.com/tag/جوانان-برازجان
‎از زمانی که به تیم ملی دعوت شدم و تمریناتم را بصورت حرفه ای آغاز نمودم آقایان بهرام
. و سه تای آنها نیز بسکتبالیست می باشند مرا تشویق کردند تا بسکتبالیست
شوم. تیم . جهان با تیم ملی دانش آموزی در ترکیه و با کمی بدشانسی درمسابقات
آسیایی یمن چهارم شدیم. . مگر در طول سال چند نفر از استان بوشهر به مسابقات جهانی
می روند؟
گفت و گوی جنجالی و مفصل با سوشا مکانی/ چرا فقط حاشیه های من دیده .
www.saat24.com/./گفت-و-گوی-جنجالی-و-مفصل-با-سوشا-مکانی-چرا-فقط-حاشیه-های-من-دیده
‎21 جولای 2016 . او حالا در نروژ و در یک تیم دسته دومی بازی می کند و از اینکه از ایران دور است . پایه
برگزار می شد که همراه با تیم گیلان در مسابقات کشوری عملکرد خوبی داشتم که .
فقط به فوتبال فکر می کردم و به هیچ وجه نمی خواستم اسیر مسائل حاشیه ای شوم. .
بگوویچ که مربی ام در تیم ملی امید بود راهی تیم پاس همدان شدم و کاملا از .
با امیر علی‌اکبری، از کشتی در کوچه های خاکی تا خانه نشینی و قهرمانی .
www.tarafdari.com/./با-امیر-علی‌اکبری،-از-کشتی-در-کوچه-های-خاکی-تا-خانه-نشینی-و-قهرمانی-دوباره-در-جهان
‎آنجا در وزن 84 کیلوگرم قهرمان شدم، پس از آن در مسابقات آسیایی مقام سوم را کسب
کردم. . محمد بنا شاید از لحاظ فنی در سرپا خیلی به بچه‌ها اضافه نکرد، اما تیم خوبی
دور خود . چون من نمی توانستم تا مسابقات جهانی کشتی بگیرم، 250 هزار دلار به عنوان
. در سن 28، 29 سالگی با یک بدن خسته و آسیب دیده و یک ذهن خسته وارد جامعه می‌شوم.
عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم/دل شکسته رفتم - کوگانا
www.koogana.ir/./عشقم-به-پرسپولیس-را-به-هیچ-چیز-نمی-فروشمدل-شکسته-رفتم-
‎22 جولای 2016 . او حالا در نروژ و در یک تیم دسته دومی بازی می کند و از اینکه از ایران دور است . می شد
که همراه با تیم گیلان در مسابقات کشوری عملکرد خوبی داشتم که همین . فقط به
فوتبال فکر می کردم و به هیچ وجه نمی خواستم اسیر مسائل حاشیه ای شوم. . من در همین
تیم اونقدر خوب بودم که توسط آقای افشین قطبی به تیم ملی دعوت شدم.
خبرگزاری فارس - «تنهایی» رسیدن به جام جهانی سخت است دژاگه: فکر .
www.farsnews.com/13940610000239
‎1 سپتامبر 2015 . با آغاز اردوی تیم ملی برای برگزاری ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی . به نظر در این
رقابت‌ها با بدشانسی از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم. . وقتی که به دیدار با عراق فکر
می‌کنم، همیشه ناراحت می‌شوم. . مردم فکر می‌کنند که چون از انگلیس به قطر آمده‌‌ام افت
کرده‌‌ام؛ هر دفعه‌ای هم که اتفاقی بیافتد مثل دور قبل که مصدوم شدم و .
مرداد ۱۳۹۴ - کلوپ هواداران والیبال و سعید معروف - blogfa.com
vollyball-saeid.blogfa.com/1394/05
‎تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن که از 17 شهریورماه آغاز می شود و در لیگ .
سال قبل هم با بدشانسی به فینال لیگ جهانی نیامدند که اگر می‌کآمدند همان زمان . وی ادامه
داد: با این حال و با وجود تمام سختی ها ، به اعتقاد من موفقیت در ژاپن برای تیم ملی
ایران دور . وی تصریح کرد: امیدوارم با بدن و ذهن آماده بهترین نتیجه را در مسابقات
قرمانی .
Previous



قاسم رضایی قهرمان المپیک لندن در گفت وگو با <ایران>: طلای ریو را .
www.chaharah.com/News/26435895/طلای-ریو-را-برایم-کنار-بگذارید
8 نوامبر 2015 . وی امیدوار است با بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی تیم ملی بتواند افتخارات . و
هم دلچسب چرا که همین قهرمانی باعث شد از خدمت سربازی معاف شوم، ضمن اینکه همین مدال
. بعد از المپیک پکن دو سال از تیم ملی دور بودی، دلیلش چه بود؟ . نفراتی را که آماده
تر بودند برای مسابقات جهانی و دیگر تورنمنت ها انتخاب می کرد، .
صندلی داغ :: کافه تکواندو
cafetaekwondo.blog.ir/page/صندلی-داغ
‎کاپیتان تیم ملی تکواندو سابقه حضور در 2 دوره مسابقات جهانی را دارد و یکبار به
مدال طلا . چرا همیشه شرایط مسابقات جهانی با همه رقابتها فرق می کند؟ . که در لیگ
پشت سر گذاشته بودم دچار پاردگی رباط پا شدم و یک سال و نیم از تکواندو دور شدم. .
*در بازی‌های آسیایی قرعه بدشانسی کاروان موفق تکواندو ایران به نام تو افتاد و در
مقابل .
سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم
nazbid.ir/post/?.سعید%20ملایی%20تلاشم%20را%20کردم%20اما%20شرمنده%20مردم.
‎کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم مردم هم از جنگندگی تیم ما راضی
بودند. . با این همه مصدوم و مقدماتی لیگ جهانی و انتخابی المپیک تلاش کردیم شرمنده
مردم . وزن ۸۱- کیلوگرم ایران روز سه‌شنبه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم
مقابل . نیز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم و دارم برای المپیک آماده می
شوم.
نسخه چاپی - است
shomanews.com/fa/print/203446
‎26 سپتامبر 2015 . مادر شدن او را از قهرمانی دور کرد اما همه حرفها و ناملایمتی ها را پشت سر گذاشت تا . الهه
احمدی حالا برای کسب مدال المپیک خیز برداشته و می خواهد به اولین بانوی مدال آور . از
کارهای کرده پشیمان نمی شوم زیرا با فکر و مشورت دیگران انتخاب می کنم. . از زمانی
که من وارد اردوهای تیم ملی شدم خیرالله زاده تیراندازی را کنار گذاشت.
مهرداد اولادی(باهوش) [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس .
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-7637.html
‎این تاپیک رو بابک زده بود که من مجبور شدم خودم دوباره اینجا با همون نوشته های .
مهرداد اولادی که همراه تیم ملی ایران در اردوی اتریش حضور داشت ، گفت: اردوی . را
برگزار کردیم تا برای بازی با مالدیو در رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده شویم. .
الان مهرداد اولادی چه چیزی می خواهد به پرسپولیس اضافه کند با توجه به اینکه .
گزارش آماری «تسنیم» از حضور آسیایی‌ها در جام‌های جهانی
www.tasnimnews.com/./گزارش-آماری-تسنیم-از-حضور-آسیایی-ها-در-جام-های-جهانی-از-ایران-مدعی-تا-کره-و-ژاپن-و-استرالیای-آماده
‎بررسی تیم‌های آسیایی حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نشان می‌دهد
که تیم‌ها . از حضور آسیایی‌ها در جام‌های جهانی/ از ایران مدعی تا کره و ژاپن و استرالیای
آماده . تیم ملی فوتبال کشورمان با دو باخت مقابل هلند (3 بر صفر)، پرو (4 بر یک) و
. همچنین محمد السهلاوی با 14گل، آقای گل مرحله مقدماتی مسابقات است و شَم گلزنی .
دعوت دو والیبالیست بانوی لرستانی به تیم ملی جوانان - ورزش لرستان .
aflakvarzeshi.blogfa.com/category/26/جودو
‎مریم ولی بهاروند سرمربی لرستانی تیم ملی جودو نوجوانان وجوانان ایران ورضا چاه خندق
. در وزن 50- کیلوگرم از لرستان، دور اول استراحت کرد، دور دوم کولدیپ از هند را با
یک . اکثر تورنمنت ها مدال می گرفتم به همه مسابقات اعزام می شدم و برای همین
فدراسیون روی . مناسبی برای من محسوب می شدند و برای مسابقات بین المللی و جهانی
آماده شوم.
عابدینی: جومونگ، مردم را به سمت شمشیربازی کشاند/ تا 4 سال دیگر مدال .
www.bornanews.ir/بخش-اخبار-37/243644-عابدینی-جومونگ-مردم-را
‎7 دسامبر 2014 . کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: در بازی‌های تیمی اینچئون با . پدرم همیشه می
گفت درس بخوانم تا دکتر شوم ولی مخالفت چندانی با . سال 78 بود که بعد از کسب
مدال طلا در نوجوانان جهان به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و برای مسابقات جام جهانی .
بعد از بازی های شانگهای در اردو بودیم و خود را آماده این بازی ها می کردیم.
من جایی بزرگ شدم که ترس معنا ندارد/ نمی توانستم تحقیرشدنمان به .
www.mashreghnews.ir/./من-جایی-بزرگ-شدم-که-ترس-معنا-ندارد-نمی-توانستم-تحقیرشدنمان-به-دست-یک-ترک-را-تحمل-کنم
‎1 ا کتبر 2013 . چون من نمی توانستم تا مسابقات جهانی کشتی بگیرم، 250 هزار دلار به . بدشانسی
بچه‌ها آنقدر زیاد بود که به خاطر دو امتیاز تیم ما چهارم شد. . آقای وزیر قبل از مسابقات
جهانی به اردوی تیم ملی آمد و از لحاظ روحی . وقتی کشتی‌ام تمام شود در سن 28، 29
سالگی با یک بدن خسته و آسیب دیده و یک ذهن خسته وارد جامعه می‌شوم.
می‌توانم سونامی تکواندوی دنیا باشم: : دنیای ورزش : : مصاحبه ورزشی .
tebyan-zn.ir/News-Article/sport/sports.sports./178116.html
‎29 ژوئن 2015 . با این حال، علیزاده مدالی ارزشمند گرفت و حالا همه از ظهور یک فرزان . شده، هیچ بعید
نبود باز هم ارکان تیم ملی تکواندوی بانوان را دگرگون کند. . جهانی سه چهار روز پس از
همین مسابقه ها کسب سهمیه بود و خوشبختانه طلا گرفتم. . من از شیاپ چانگ
پیروزخارج می شوم، اما در مبارزه با نماینده انگلیس در فینال کمی دچار شک شدم.
Previous



رزمی کاران قائمشهری مورد استقبال قرار گرفتند - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/./رزمی+کاران+قائمشهری+مورد+استقبال+قرار+گرفتند
‎31 جولای 2016 . وی به دور دوم بازی خود مقابل هوسینا آرمانوف روس اشاره کرد و گفت : با . این رزمی کار
قائمشهری با تاکید براینکه از لحاظ تکنیکی و بدنی آماده بود ، اما با . مربیان مجرب
با آمادگی بالایی راهی مسابقات شدم اما در بازی با بدشانسی بازی را به . سرمربی و
بازیکنان یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی مورد استقبال قرار گرفتند.
آبان 1387 - ورزش ستاره ها با ستاره - blogfa.com
www.s87.blogfa.com/8708.aspx
‎قطبی عصر دیروز پس از پایان تمرینات این تیم نشستی را با کادر فنی برگزار کرد
و . کنار تیم دور می‌شوم، شاید با این اقدام دشمنان ما، خوشنود شوند و دست از سر این تیم
بردارند. . و نیم قبل از بازی فردا اسامی 18 بازیکن تیم ملی را به مسئولان مسابقه می
دهد. . کرد تا برای بازی روز 23 بهمن با کره جنوبی در دور مقدماتی جام جهانی آماده شود.
والیبال کده
iranianvolleyball.blogfa.com/
‎قدرتی زن تیم ملی والیبال کشورمان این روزها در زندگی شخصیش تجربه جدیدی را
پشت . یکی دیگر از سختی‌های زندگی با شهرام هم دور بودن اوست. . سرعتی‌زن تیم
ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که دارم همراه تیم به لهستان اعزام
می‌شوم، اما . سال قبل هم با بدشانسی به فینال لیگ جهانی نیامدند که اگر می‌کآمدند همان
زمان .
پرسش و پاسخ www.Iritf.org.ir
www.iritf.org.ir/d_1393.asp?id=5587
‎4- در بخش پرسش و پاسخ تعداد قابل توجهی پرسش و پاسخ می توانید پیدا کنید که
. احکام داوری بعد از چه مدت زمانی آماده و تحویل میگردد از دوره سال گذشته زنجان بیش
از . ضوابط مورد اشاره بصورت بخشنامه ارسال شده و همچنین در سایت فدراسیون جهانی
نیز موجود می باشد . سلام با تبریک به اقای خدابخشی در مسابقه انتخابی تیم ملی
تیم کشتی بروجرد در مسابقات لیگ - ورزش لرستان - blogfa.com
shaporkhastcity.blogfa.com/cat-3.aspx?p=2
‎سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: پس از صحبت‌هایی که با حسین هدایتی
داشتم و . دارنده چهار مدال جهانی همچنین گفت: در این میان ضعف کمیته لیگ مشهود است و
نمی تواند . مرحله نهایی مسابقات لیگ کشتی فرنگی کشور با حضور تیم های تهران،
فارس، . محسن قاسمی با بیان اینکه برای حضور در مسابقات آزمایشی لندن آماده می
شوم، .[PDF]
7 - صبح ساحل
www.sobhesahel.com/upload/1438405106_7.pdf
‎1 آگوست 2015 . زیلکوفسکی، به او به خاطر کسب مجوز برای حضور در مسابقات جهانی . که می خواستم
کنده حریف را باال بکشم غافلگیر شدم و نتیجه را واگذار . اردوی استعدادیابی تیم
ملی فوتسال امید ایران در حالی در . ویژه کودکان و نوجوانان با شرکت 2۱ نفر در 5 دور
به روش . می گرفت و خود را برای روزهای سخت پیش رو آماده می کرد.
هواداران کریستیانو رونالدو
ronaldofans.blogfa.com/
‎در این دیدار یک سوی میدان تیمی قدرتمند وجود دارد که با تمام قوا به این دیدار می آید و
. قصد ندارید از مسابقات ملی خداحافظی کنید؟ . من برای توپ می رفتم ولی متوقف
نمی شدم. . رئال مادرید خودش را برای دیدار فرداشب برابر اسپورتینگ لیسبون اماده
می کند و . کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال اروپا پیش از آغاز دور گروهی لیگ
قهرمانان .
تصمیم زهرا نعمتی برای آینده/ دیگر به المپیک فکر هم نمی‌کنم!
javanonline.ir/./تصمیم-زهرا-نعمتی-برای-آینده-دیگر-به-المپیک-فکر-هم-نمی‌کنم
‎10 آگوست 2016 . خوب می دانستم که شرایط المپیک با بقیه رویدادها مانند جام جهانی خیلی فرق دارد اما .
بله؛ در رقابت های روز جمعه با بدشانسی هایی مواجه شدم. . زمانی که برای المپیک آماده می
شدم تمام مشکلات را کنار گذاشتم و تلاش کردم فقط روی این . دوست دارم قهرمان
المپیک شوم . انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ابقا شد.
دوومیدانی ایران
athleticsiran.blogfa.com/
‎به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، تیم ملی دوومیدانی راهی دوحه شده و بعد از .
با افت بدنی مواجه نشود، دو روز پیش از هر مسابقه به کشور میزبان سفر می کند. .
قهرمان پر آوازه سال های نه چندان دور دوومیدانی ایران با اشاره به برگزاری خوب اولین دوره
. خواهد بود اما متاسفانه با بدشانسی روبرو شدم و از ناحیه همسترینگ مشکل پیدا
کردم.
مسابقات انتخابی سالم است/ رضایی: تاوقتی نیرو دارم کشتی میگیرم
www.shahrekhabar.com/sport/1452406560671109
10 ژانویه 2016 . مسابقات انتخابی سالم است/ رضایی: تاوقتی نیرو دارم کشتی میگیرم. . زورم به آنها
می چربید و این احساس را داشتم که می توانم در کشتی موفق شوم. . سال بعد در
انتخابی تیم ملی جوانان سوم شدم ،عبدالله چمن گلی سرمربی تیم ملی بود. . سال بعد هم
با سرمربیگری محمد بنا در مسابقات جهانی جوانان در وزن 84کیلو دوم شدم.
Previous



مصدومیت بازیکنان - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
perspolismadrid.persianblog.ir/tag/مصدومیت_بازیکنان
‎در نهایت مقرر شد او در این ارتباط با فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی
کارستاریکا . بودم با کلی شوق و آرزو به تیم محبوبم بیایم متاسفانه مصدوم شدم و
از تیم دور شدم. . رئال مادرید تمرینات خود برای آماده سازی سوپر کاپ اسپانیا را از سر
گفت که . مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مرا چشم زده‌اند، حتی وقتی می‌دوم هم
مصدوم می‌شوم.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خبر داد - مهدی محمودی
mahdimahmudidahaghani.mihanblog.com/page/8
‎1 فوریه 2016 . قسمت این بود که دوم شوم، اما با توجه به اینکه در تمریناتم هم همین وزنه را ثبت کرده
بودم از . متقیان در خصوص ورودش به تیم ملی می گوید: دو بار در مسابقات انتخابی
تیم ملی . وی در ادامه گفت: امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی قطر برای پارالمپیک
برزیل کسب . هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته؛ .
قصه پردرد فوتبالیستی که از تیم ملی به شیشه بری رسید | دمادم
damadam.ir/گیل./اخبار.فوتبالیستی-که.تیم‎ملی./3341486
‎17 آگوست 2016 . بازیکنی که مصدومیت، او را از فوتبال دور کرده و پدر تاکسی رانش هم . بی درنگ
پیگیر او شدم، شماره اش را یافتم و به او زنگ زدم. . البته من کاملا با تیم بزرگسالان
تمرین می کردم و تنها برای مسابقات به . دوره ای بود که در تیم ملی امید و اردوهای آن
بودم، زیرا خیلی آماده بودم و خیلی خوب بازی کردم. . اخبار ویژه: جام جهانی .
پایگاه خبری بهار نیوز 4 مهر 1394 ساعت 9:17 http://baharnews.ir .
baharnews.ir/getaemno.49n6e15kk4.html
‎26 سپتامبر 2015 . برخی او را دیگر تمام شده می دانستند اما همه نامهربانی ها را تحمل کرد و با گذر از . پدرم
معتقد بودند که استعداد زیادی دارم و می توانم به زودی قهرمان شوم. . که من وارد اردوهای
تیم ملی شدم خیرالله زاده تیراندازی را کنار گذاشت. . مدال نگرفتن در المپیک را
بدشانسی تلقی نمی کنم زیرا معتقدم شانس خیلی در قهرمانی دخیل نیست.
حسن رحیمی : گفته بودم برای پیروزی پا به میدان می گذارم - بزرگترین .
iran-wrestlers.blogfa.com/author/iran-wrestlers?p=9
‎سوریان درخصوص عدم حضور محمد بنا برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: .
در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: برای مسابقات جام جهانی اماده بودم .
در وضعیت مطلوبی قرار نداشتم و به همین دلیل مقابل حریف روسی خود مغلوب شدم. .
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دارنده مدال طلای جهان که با بدشانسی و .
بهزاد ایلخانی-تکواندو
www.b-ilkhani-khabar.blogfa.com/
‎دومین روزاز رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو آقایان با حضور 82 تکواندو کار
برتر . پایان هفته اول ودوم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو؛ .
بهزادایلخانی هم اکنون خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی و لیگ برتر آماده می
کند. . به اینکه مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: متأسفانه
با بدشانسی در .
قویترین مردان ایران - مصاحبه و بیوگرافی
www.varzeshghodrat.blogfa.com/cat-10.aspx
‎5 فوریه 2010 . -برای چند مسابقه خرجی آماده میشوم تا زیر نظر فدراسیون به تورنمنت های . رضا
پارسال با نام «پرسپولیس» در مسابقات جهانی «مردان آهنین» شرکت . دور بازو: 55
سانتی متر . بازگشته و در قالب تیم ملی پرورش اندام ایران افتخار آفرینی می‌کند:
. من در 100 کیلوگرم اول شدم روز هفدهم آبان هم که گذشت با لطف خدا علاوه بر .
ترابی: شنیدم حال کروش خوب است، خوشحال شدم
www.khabarsport.com/detail/49242/football/premiere-league
‎30 دسامبر 2015 . هافبک ملی‌پوش تیم سایپا همزمان برای 2 اتفاق مهم آماده می‌شود. . با ترابی جوان از
آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر، تیم امید ایران و البته تیم . اول بازی با تیمش
مقابل راه‌آهن یزدان و دوم همسفر شدن با کاروان تیم فوتبال امید به مسابقات مرحله . در
تیم ملی کمی رو به جلوتر بازی می‌کنم بیشتر هم صاحب موقعیت می‌شوم.
هفت صبح | روایت جالب محمد موسوی از تماشاگران/تا یک ساعت بعد از .
7sobh.com/content/روایت-جالب-محمد-موسوی-از-تماشاگرانتا-ی/
‎بازیکن تیم ملی والیبال می گوید تکان‌های سقف رختکن با پایکوبی . بدشانسی
این است که ما همیشه لیگ جهانی را با بازی‌های خارج از خانه شروع می‌کنیم. . دوباره به
اروپا برگشتیم و با همان داستان اختلاف ساعت با لهستان مسابقه دادیم. . بعد افروزی
پزشک تیم خواست تا به تهران برگردم و با درمان و استراحت برای بازی‌های تهران آماده
شوم.
بهترین مدافع والیبال جهان از شاهکار ایران در لیگ جهانی می‌گوید / به .
www.khouznews.ir/./بهترین-مدافع-والیبال-جهان-از-شاهکار-ایران-در-لیگ-جهانی-می‌گوید-به-سقف-آرزوهایم-رسیدم-بعد-از-برد-ایتالیا-ولاسکو.
‎30 جولای 2013 . سیدمحمد موسوی که همراه با تیم ملی ایران در رقابت های لیگ جهانی والیبال . خصوص
بین بازیکنان پیش می آمد، می گفتیم کمی بدشانسی آوردیم که در دیدار . هایمان
خسته بود اما با ذهنی آماده وارد بازی شدیم و خدا را شکر توانستیم با نتیجه 3 . اما سال
بعد از آن و در انتخابی المپیک بهتر شدم و عنوان بهترین مدافع مسابقات .
Previous



شهریور ۱۳۹۰ - Mini Tajiha ܓܨ - blogfa.com
alilove19.blogfa.com/9006.aspx
‎6-نصرالله عبدللهی مدافع سالهای دور استقلال و تیم ملی در بستر بیماری به سر می
برد (براش دعا کنید.) 7-تمرینات سرد تیم ملی این روز ها با شوت ها و گلهای میداوودی
داغ شد.(2 گل و . ولی در کل من خوشحال شدم از آن شکست چون دیدم مظلومی روحیه تهاجمی
پیدا کرده است. . آنموقع صعود به این مسابقات سخت بود که یک تیم می رفت جام
جهانی.
تالارهای گفتمان هواداران داماش گیلان :: نمایش موضوعات - بازی های .
varesh-sport.com/ftopicp-195051.html
‎در مسابقه من نیز حرکت یک ضرب را با مقام اولی تمام کردم و مدال طلا را از آن خود .
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: پیش‌بینی‌مان دو مدال طلا در اینچئون بود اما
این . حالا ۴۰ روز دیگر باید برای مسابقات جهانی آماده شویم و کار خیلی سختی داریم.
. 50 روز دیگر (آبان ماه) برگزار می شوم و باید آمادگی خود را برای این پیکارها حفظ
کنم .
竜巻 یادداشت های آتشین竜巻 - تکواندو
gerdbad95.blogfa.com/tag/تکواندو?p=2
‎10 آوریل 2013 . افزود: سه جوان دیگر هم بودند که همیشه در اردوها با یوسف کرمی تمرین . دور جدید
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی . در المپیک و در رشته
تکواندو دو مدال بگیریم با بدشانسی این تعداد به . به خانواده هایشان وابسته هستند
که من هم جزوی از آنها محسوب می شوم. . بدنش آماده نیست و روحیه مناسبی ندارد.
« تیم ملــــّـی والیبال ایران » - سید محمد موسوی
saeedmarouf-4.blogfa.com/tag/سید-محمد-موسوی
‎مصاحبه با سید محمد موسوی بعد از لیگ جهانی . همیشه نه ولی بعضی وقت‌ها اینجوری
می‌شوم. . البته با توجه به استخوانبندی تیم ملی والیبال و اینکه اکثر بازیکنان
سنی حدود 27، 28 یا . روی تور مرحله مقدماتی این مسابقات را از آن خود کرد، در این
دیدار دچار گرفتگی عضله پا شد و به . در مورد این بازیکن ناراحت می شدم. .
کاپیتان‌ها آماده
جایی برای شادی تو!!! jojotinko - بیوگرافی بازیکنان تیم ملی!
jojotinko.blogfa.com/post/58
‎او قبلاً موفق به راهیابی به جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقای جنوبی شده بود. .
تیموریان در ماه اوت 2006 و پس از برگزاری مسابقات جامجهانی آلمان از تیم . ﺍﺯ ﺑﻘﻴﻪ ﺩﻳﺮﺗﺮ
ﺑﻪ ﺗﻴﻢ ﻣﻠﺤﻖ ﺷﺪﻡ. ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ ﺩﻭﻡ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺻﺒﺎ 90ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺑﻮﻧﺎﭼﯿﭻ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻧﯿﺴﺘﯽ . هم یک تیم
فوتبال داشت که در آن تمرین میکردم البته آن زمان فقط دور زمین می دویدم ومن را به داخل
آنا | تیم ملی وزنه برداری
www.ana.ir/search.aspx?k=تیم%20ملی%20وزنه%20برداری
‎۶ وزنه‌بردار پارالمپیکی ایران از روز چهارشنبه دور جدید تمرینات خود برای حضور در .
با مجید فرزین هیچ مشکلی ندارم و کمیته انضباطی در موردش تصمیم می گیرد/ سیامند
. ترکیب تیم ملی‌ وزنه‌برداری جوانان برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد. .
قهرمان المپیک لندن گفت: من در اردوی تیم وزنه‌برداری در کیش حاضر نمی شوم اما اگر .
هرآنچه در برنامه نود گذشت / نود جنجالی ؛ از آنالیز تیم ملی تا خداحافظی .
www.asriran.com/./هرآنچه-در-برنامه-نود-گذشت-نود-جنجالی-از-آنالیز-تیم-ملی-تا-خداحافظی-کارلوس-کی-روش
‎17 نوامبر 2015 . برنامه نود ۲۵ آبان ماه از ساعت ۲۲:۳۲ با محوریت پوشش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران
. بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: بعد از حضور در اسپانیا متوجه شدم که . در آستانه
جام جهانی و جام ملت های آسیا، گفت: آن موقع هم بدشانسی آوردم. . وقتی زیاد مصدوم می‌شوم
بعضی وقتها به ذهنم می‌آید که دیگر از فوتبال کناره گیری کنم.
ستاره هایی که در آسمان کرمانشاه دیده نمی شوند! / گفتگو با . - بلوط
www.balout.ir/news/1392_09/001155.php
‎13 دسامبر 2013 . ده سال است که کاراته کار می کنم و چهار سال است که عضو تیم ملی جوانان هستم . اما آن
سال با بد شانسی روبرو شدم و پایم شکست و برای مدتی از میادین دور ماندم. . به من
انگیزه ی بسیاری داد که بتوانم درمسابقات معتبر موفق شوم. . به قول بسیاری از
مربیان برای اولین بار در مسابقات جهانی دو نفر با هم اخراج می شدند و این .
پدرخوانده ی آبی
ssking.blogfa.com/
‎از بدشانسی من و اصغر، او رأی نیاورد اما شد مدیر باشگاه ما و به حاجیلو گفتم ساک‌مان را
جمع کنیم . مثلاً در خیابان عادی شده یک‌سری الکی بوق بزنند اما من ناراحت می‌شوم. . آن
مسابقه با برتری 3-یک استقلال به اتمام رسید و مردم کرمانشاه استقبال گرمی از
حجازی و . نه گفتن او به تیم ملی مترادف با نه گفتن به تحقق رویای جام جهانی هم هست.
بلاغ مازندران - در برنامه نود دیشب چه گذشت؟/رأی 79 درصدی به برانکو .
www.bloghnews.com/./برنامه-نود-دیشب-گذشت-رأی-79-درصدی-برانکو-طارمی-نمی-دانم-چرا-شادی-گل-مرا-سیاسی-کردند
‎یکی حمایت مادی و معنوی از تیم ملی و دوم بازی های تدارکاتی در راه جام جهانی. . وی که
با برنامه نود صحبت می کرد، افزود: از ارگانها و سازمانها هم می خواهیم که کی روش .
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره مراسم قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی
گفت: ما سه . او دوباره رفت به سراغ جام جهانی 2006 و بدشانسی های تیم برانکو؛«ما
یکسری .
Previous



پهلوانی از جنس آیینه ها .
s-goudarzi.blogfa.com/
‎21 ژوئن 2013 . امیدوارم با عنایت کادر فنی باز هم به اردوی تیم ملی دعوت شوم تا بتوانم برای کشورم
افتخارآفرینی کنم. . انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان آماده
شوم. . شرایط المپیک برای یک ورزشکار با همه زمان های دیگر فرق می کند. .
پرشانس‌ترین کشتی‌گیر ما برای رسیدن به مدال طلا بود بدشانسی آورد.
یعقوب کریمی: بعضی ها با چند کیسه برنج بازیکن استقلال شدند .
metafootball.com/./یعقوب-کریمی-بعضی-ها-با-چند-کیسه-برنج-بازیکن-استقلال-شدند-کرانچار-نگذاشت-مسافر-جامجهانی-شوم/
‎30 جولای 2015 . کرانچار نگذاشت مسافر جام‌جهانی شوم/ سالم‌تر از صادقیان ندیدم . کردند و اتفاقا محسن
هم خیلی خوب بازی کرد اما حیف بدشانسی آورد و . . من در روزهایی که برای سپاهان کم
بازی می کردم در کل اردوهای تیم ملی دعوت شدم جز اردوی نهایی برای جام جهانی که . از
ترکیب استقلال دور شدم چون آقای X با جوسازی علیه من افکار همه را به .
نمی‌توانستم پیشنهاد کاپلو برای بازی در تیم‌ملی روسیه را قبول کنم
moaser.ir/./نمی‌توانستم-پیشنهاد-کاپلو-برای-بازی-در-تیم‌ملی-روسیه-را-قبول-کنم
‎12 سپتامبر 2015 . مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که با پیشنهاد تغییر تابعیت از سوی روس‌ها مواجه شده
. جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات موفق شده برای تیم ملی گلزنی کند.
. مهم سه امتیازهایی است که باید از مسابقات بگیریم و خوشبختانه از بازی گوام .
بازی با عمان آماده می‌شوم و امیدوارم بتوانم دوباره به تیم ملی کمک کنم.
یک شهروند - Hamshahri Newspaper
www.hamshahrionline.ir/hamnews/1384/840303/Irshahr/yeksh.htm
‎24 مه 2005 . قبل از هر بازی چند شوت به زوایای مختلف دروازه می زنم تا آماده شوم. . از وقتی متولد
شدم تا آخر دوره راهنمایی در محله نامجو (گرگان) زندگی می . در بازی با پرتغال درجام
جهانی بدجوری حسرت گل زدن روی دلم ماند، چون در . علی کریمی بازیکن فوتسال بود،
الان بازیکن شماره یک تیم ملی فوتبال . اروپا را هم یک دور کامل زده است.
مطالب قدیمی‌تر - تکواندو فقط یوسف کرمی
tkdolampik.blogfa.com/1391/12?p=2
‎تمرینات آماده سازی بدنی قبل از مسابقات در پیشگیری از آسیب‌ها موثر است. . ACL و
PCL در این ورزشکاران رایج است و اغلب تا شش ماه آنها را از میادین دور نگه می دارد. .
ایران که نخستین مدال آور جهانی این رشته در تکواندو ایران محسوب می شود با توجه به .
بی باک از تکواندوکاران مطرح تیم ملی کشورمان با بدشانسی و ناداوری مدال مسلم طلای
.
پایگاه هواداران استقلال - تیم ملی
www.shervin7.blogfa.com/cat-6.aspx
‎کم کم داریم به جام جهانی نزدیک میشیم و تب این مسابقات توکل دنیا داغ میشه . ملی
پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر
حسرتی . با این برد تیم ملی برای صعود مستقیم به جام جهانی امیدوار شد. . گوید:
تغییر پست من باعث شد که دوباره عاشق فوتبال شوم و از بازی در استقلال لذت می
برم.
بین «سیم‌بکسل»ها تمرین می کردم! - آس پرس
www.aspress.ir/News/126130.html
‎20 جولای 2016 . گفت و گو با کاپیتن تیم ملی ژیمناستیک بیشتر در خصوص کمبودها و . و اگر در
بازیهای آسیایی اینچئون دچار بدشانسی نمی شدم نایب قهرمانی ام . کندهر چند
دربیشتر مسابقات خارجی با هزینه های شخصی حاضر می شوم و . آقایان برای توجیه
کارهای غلط شان می گویند که ملی پوشان در شهر خودشان تمرین کنند و آماده شوند.
فیروز کریمی برنامه مهران مدیری را ترکاند! (فیلم و عکس) - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/./فیروز-کریمی-برنامه-مهران-مدیری-را-ترکاند-فیلم-و-عکس
‎2 آوریل 2016 . به گزارش جام جم نما ، فیروز کریمی شب گذشته مهمان برنامه «دور همی» مهران مدیری بود.
. البته الان محروم نیستم ولی بعد از این برنامه محروم می شوم.» . من باید قبل از
برانکو برای سرمربیگری تیم ملی دعوت می شدم. . مدیری از او خواست یک خاطره
تعریف کند که کریمی گفت: «مسابقه . تصویر گاو بدشانس یا خوش شانس .
نود - پاره شدن کلیه بازیکن ذوب آهن و حرکت عجیب ناظر بازی
www.telewebion.com/#!/episode/1390161/
‎29 دسامبر 2015 . مسابقه تراکتورسازی با استقلال و صعود آبی پوشان به فینال جام حذفی . خوب بودم
و بیشتر بازی کردم اما امسال از نظر بدنی کمی بدشانسی آوردم. . بعد از یک بازی به
خاطر اینکه از دهان نفس می کشیدم و رگ دست و پایم می گرفت دچار مشکل شدم و به . از
بازیکنان تیم ملی در اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی می گفتند این .
sporttv.ir-دعوت پروین از هواداران تیم ملی: با پرچم ایران به ورزشگاه .
sporttv.ir/./دعوت-پروین-از-هواداران-تیم-ملی-با-پرچم-ایران-به-ورزشگاه-بیایید
‎30 آگوست 2016 . علی پروین با دعوت از هواداران فوتبال ایران برای حضور در ورزشگاه آزادی گفت: من هم .
تا در تمرین تیم ملی حاضر شوم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. .
فکر می کنم در تیم ملی همه چیز آماده پیروزی برابر قطر است. . ۲۱:۲۱ پیروزی قاطع
مردان و زنان ایران در دور چهارم المپیاد جهانی شطرنج; ۲۱:۰۷ نگاهی به .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۱۵۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی