شینوهه



 
آزادکارکار وزن ٧٤ کیلوگرم ایران پس از کسب مدال طلای این وزن درالمپیک ریو گفت: خوشحالم که کسب این مدال با طلسم شکنی همراه بود.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3745834/یزدانی-پس-از-کسب-مدال-طلای-المپیک-خوشحالم-که-طلسم-شکنی-کردم


یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/./یزدانی-پس-از-کسب-مدال-طلا-خوشحالم-که-طلسم-شکنی-کردم
‎18 دقیقه قبل . یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم . مدال طلای المپیک ریو
اظهارداشت: خیلی کشتی سختی بود اما عزمم را جزم کردم تا برنده شوم.
یزدانی پس از کسب مدال طلای المپیک: خوشحالم که طلسم‌شکنی کردم .
khabarone.ir/news/3298204
‎37 ثانیه قبل . آزادکارکار وزن ٧٤ کیلوگرم ایران پس از کسب مدال طلای این وزن درالمپیک ریو گفت:
خوشحالم که کسب این مدال با طلسم شکنی همراه بود.
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم - خبرگزاری .
khabarfarsi.com/n/23900795
1 دقیقه قبل . یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم . این آزادکار کشورمان پس
از کسب مدال طلای المپیک ریو اظهارداشت: خیلی کشتی سختی .
Images for یزدانی پس از کسب مدال طلای المپیک: خوشحالم که طلسم‌شکنی کردم
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم
sp.shafaqna.com/FA/IR/1203688
‎یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم. . سی و یکمین دوره
بازیهای المپیک تابستانی2016؛ حسن یزدانی با طلا طلسم شکست. - کمیته ملی
المپیک .
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8297407
‎یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم . کسب نخستین مدال
تاریخ ورزش بانوان ایران در المپیک/ کیمیای تکواندوی ایران به مدال برنز المپیک
ریو .
خبر جــار | یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم
www.khabarjaar.com/post.php?NID=163117
‎یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم. . لحظه قهرمانی حسن
یزدانی در المپیک از جایگاه هواداران · المپیک 2016 ریو؛ کاروان ایران 10 پله صعود کرد
· صعود ۱۱ پله‌‌ای ایران با طلای حسن یزدانی/ کاروان امام رضا (ع) به رده بیست‌وچهارم
رسید .
شاهکاریزدانی با کسب مدال طلای المپیک ریو - دنیای خبر
donyaekhabar.com/./شاهکاریزدانی+با+کسب+مدال+طلای+المپیک+ریو
‎شاهکاریزدانی با کسب مدال طلای المپیک ریو . افتاد و بعد از آن کشتی به دلیل
مصدومیت نماینده روس، قطع شد که در ادامه این حریف روسی دو امتیاز . یزدانی پس از
استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف «آسناگه کاستلی» از هائیتی رفت و با .
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم · سومین طلای ایران بر
سینه یزدانی .
طلسم 16 ساله کشتی آزاد در المپیک شکسته شد/ سومین مدال طلای کاروان .
postnegar.ir/news/./طلسم-16-ساله-کشتی-آزاد-در-المپیک-شکسته-ش/
‎9 دقیقه قبل . طلسم 16 ساله کشتی آزاد در المپیک شکسته شد/ سومین مدال طلای کاروان ایران به .
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم - گزارش .
۴۰ اثر تجسمی در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان نمایش داده شد - تیترنو
www.titreno.com/./۴۰-اثر-تجسمی-در-هفته-فرهنگی-و-اقتصادی-لرستان-نمایش-داده-شد
‎3 دقیقه قبل . . که در برگزاری این هفته‌ فرهنگی و اقتصادی حضور فعال داشتند، گفت: خبرنگاران
در این . مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم/ در المپیک بعد کشتی
می‌گیرم . یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم.



دست کوتاه باروز آمریکایی برای کسب مدال طلا - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/57b760c3870024e2c95b74e5
‎2 ساعت قبل . ریو - ایرنا - جردن باروز آزادکار نامدار و دارنده مدال طلای المپیک لندن با شکست .
یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم · عکس/ دور .
روزنامه جام جم - پیروانی: مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارم - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/./پیروانی-مشکلی-برای-همراهی-تیم-ملی-ندارم
‎8 دقیقه قبل . یزدانی پس از کسب مدال طلا: خوشحالم که طلسم شکنی کردم . حریف حسن رحیمی برای
کسب مدال برنز المپیک مشخص شد . پیروانی که اواخر هفته گذشته کمر خود را جراحی
لیزری کرد، در این‌باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: من قبلا عمل تزریق .
المپیک 2016 – ریو اسپارتاکوس: با مدال طلا به وطن بازمی گردم/همان .
www.ghatreh.com/./المپیک-ریو-اسپارتاکوس-مدال-طلا-وطن-بازمی-گردم-همان-ورزشکار
‎10 آگوست 2016 . دوچرخه سوار سوییسی که برنده مدال طلای تایم تریل انفرادی المپیک ریودوژرانیرو شد
، . شد، گفت:خوشحالم که آسوده خیال و با کسب مدال طلا به کشورم بازمی گردم. . قبل
از انجام این مسابقه، بسیار تلاش کردم که با بالاترین تمرکز ممکن وارد شوم. .
خداحافظی با کشتی پس از طلای المپیک؛ آرزوی یزدانی برای ریو 2016 .
برترین بازی | یزدانی: قطعا برای کسب مدال طلا به المپیک می روم
bartarinbazi.com/?p=70&id=805624
‎26 جولای 2016 . دارنده دو مدال طلای جهان با بیان اینکه از شرایط خوب بدنی برخوردار است گفت: .
برروی تشک کشتی لیز خوردم و فکر کردم که مصدومیتم بازتشدید شده است، . .
طالب لو: از بازی برای فولاد خوشحالم . بانوان ایران درالمپیک طلسم شکنی می‌کنند؟ .
پس از حادثه‌ای که در المپیک لندن برایم اتفاق افتاد و باعث شد نتوانم به .
معروفترین و جالب‌ترین نقل قولهای المپیک - جهان تنیس
tennisworld.loxblog.com/tag/المپیک/المپیک.htm
‎جریمه شدی" ولی بعد از آن به لباسم نگاه کردم و متوجه شدم که شماره 31 خودم هستم! .
کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن، با کسب 12 مدال، 9 پله بالاتر از بهترین
جایگاهش . وزنه‌‌برداری طلسم‌شکن کاروان شده بود، اما رضازاده و باقری با ناراحتی
صحنه را . حمید پس از پنج طلای جهان، یک طلای المپیک را کم داشت. . باخت تقوی و
مصدومیت یزدانی
مرداد 1391 - دایره طلایی اهواز - blogfa.com
arbab2.blogfa.com/1391/05
‎در 58 کیلو که 19 کشتی‌گیر حضور دارند سمیر یاوری پس از استراحت در دور اول در
دور . سال که در حسرت کسب مدال در این رویداد بزرگ می‌سوخت نه تنها طلسم‌شکنی کرد
بلکه . دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی آزاد المپیک گفت: خوشحالم که با کسب
مدال . در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به
مصاف .
اولین طلای المپیک به آمریکا رسید - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?.اولین%20طلای%20المپیک%20به%20آمریکا%20رسید.
‎امید اول کسب مدال طلای المپیک نیستم/ تلاش می‌کنم روی سکو بروم . بعد از آن
مصدومیت امید اول مدال طلا نیستم پس از آن اتفاق که خیلی ناگهانی برایم پیش آمد .
شد در مسابقات کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه سرانجام طلسم شکنی کند و
جواز . آسیا اظهار کرد: خوشحالم که اولین مدال طلای ایران در وزن اول آسیا را به نام خود
ثبت کردم.
برچسب ها - مدال برنز - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/tag/48/مدال%20برنز
‎پارالمپیک نخستین مدال کاروان ایران را به دست آورد ساره. جوانمردی پس از کسب مدال
برنز رقابت های تیراندازی پارالمپیک. عنوان کرد بسیار خوشحالم که توانستم .
مدال طلای وزنه بردار قزاق در المپیک 2016 - اخبار ورزشی
atisam.ir/search/?.مدال%20طلای%20وزنه%20بردار%20قزاق%20در%20المپیک%20201.
‎11 آگوست 2016 . با نمایش ضعیفی شروع کردم اما آن را بهبود بخشیدم و از شکست دادن یک حریف
سرسخت خیلی خوشحالم. . فلپس در ادوار گذشته ۲۳ مدال کسب کرده است که ۱۹ تای آن
طلا بوده است. . ثبت کرد و البته ورزشکاری که با یک طلسم شکنی بزرگ صاحب مدال
شد. . به گزارش خبرنگار مهر، رضا یزدانی پس از پشت سر گذاشتن دوران .
مرادی به هدفم در المپیک خواهم رسید | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران
www.wikifeed.ir/list/مرادی+به+هدفم+در+المپیک+خواهم+رسید.html
‎3 ژوئن 2016 . رضا یزدانی در خصوص شرایطتش پس از مصدومیت عنوان کرد: این . وی کسب مدال طلا
را هدف خود در المپیک 2016 ریو برزیل عنوان کرد و . به گزارش ایران اسلامی،
فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم گفت: طی ۴۵ روز حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کردم ولی
خوشحال که سهمیه المپیک را گرفتم. . محجوب: می‌خواهم در المپیک طلسم‌شکنی کنم.
Previous



برچسب ها - مدال طلای المپیک
khabaredagh.ir/fa/tag/1/مدال%20طلای%20المپیک
‎نخستین بانویی که مدال طلای المپیک را به گردن آویخت +عکس. تنیسور انگلیسی .
عنوان قهرمانی خود ناکام ماندند تا در اندیشه کسب مدال. طلای . المپیک خوشحال شدم اما
دوست نداشتم با این تیم در. دور مقدماتی . یزدانی: خادم بهترین تصمیم را خواهد
گرفت/ 40 روز دیگر روی تشک می‌روم . محجوب: می‌خواهم در المپیک طلسم‌شکنی کنم.
اروپایی .
| یزدانی: پیش بینی کسب مدال درالمپیک عاقلانه‌ نیست - اخبار ورزشی
rasanehpardaz.org/?p=70&id=796840
‎13 جولای 2016 . دارنده 2 مدال طلای جهان با بیان اینکه در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد، گفت: هدفی جز
کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک ندارم. . به وجود آمد همزمان با دوره درمان، تمریناتم را به
آرامی آغاز کردم و چند هفته ای است که تمرینات کشتی را پیگیری . . طالب لو: از
بازی برای فولاد خوشحالم . بانوان ایران درالمپیک طلسم شکنی می‌کنند؟
المپیک لندن - خبرنامه نقد وکنکاش تخصصی کشتی
www.sharbaf-wrestling.blogfa.com/9105.aspx?p=2
‎رقابتهای کشتی آزاد المپیک 2012 لندن گزارش تصویری - 33 . پس از کسب مدال
طلای وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی توسط قاسم رضایی . و رضا یزدانی در وزن 96
کیلوگرم روز 22 مرداد ماه به مصاف حریفان خود می روند که این . بنا در مورد کشتی فینال
سوریان گفت: خوشحالم که حمید فینال‌های بزرگ را از حریف آذربایجانی‌اش برده است.
مدال برنز المپیک لندن رستمی نقره شد - صفحه نخست
ourcitynews.com/post/?.مدال%20برنز%20المپیک%20لندن%20رستمی%20نقره%20شد.
‎یزدانی: دوست داشتم قبل از المپیک با باروس سرشاخ شوم/ همیشه برای طلا . این گونه
گیاهی نیست به همین دلیل داوران این نمایش در ابتدا مشتاق به قبول کردن آن به عنوا .
از کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا گفت: خوشحال هستم که نقش .
قاسمی گفت: از این پس باید تنها به المپیک 2016 فکر و سخت تمرین کنیم تا در .
برچسب ها - کسب مدال
hodana.ir/fa/tag/5/کسب%20مدال
‎تاشکند با کسب مدال طلا به رکورد والری رزانتسف نزدیک. کد خبر: . در رقابت های
جهانی باکو که کسب سهمیه المپیک 2012. . فوتبال برزیل درپی طلسم شکنی در
المپیک . حسین یزدانی با کسب سهمیه بازی های ساحلی آسیا در. از آن کشورم کردم
غلامی با تاکید بر اینکه کسب. مدال . خوشحالم که کسب سهمیه بازی های ساحلی در
آسیا را.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان / رحیمی و یزدانی هم طلایی .
www.iranboom.ir/tazeh-ha-sp./10261-rahimi-yazdani-tala.html
‎16 سپتامبر 2013 . یزدانی پس از آن حریف را خاک کرد و دو امتیاز دیگر گرفت و 7 بر یک . تقوی در این
کشتی ابتدا با یک زیر دو خم و درو کردن حریف سه امتیاز کسب کرد و تایم اول را 3 بر
صفر برد. . مهدی تقوی دارنده‌ی مدال طلای قهرمانی جهان که در دور سوم مقابل الکساندر .
کشتی فرنگی ایران در اندیشه طلسم‌شکنی 40 ساله در المپیک .
مدال طلا - خبرافلاک
www.khabaraflak.ir/fa/search.php?str_search=مدال%20طلا
‎سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک لندن بار دیگر هدایت تیم
ملی را در . کاراته کاهای ایران با کسب ۱۳ مدال (۶ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز) به کار خود در
نخستین دوره . در حالی که دو روز نخست بازی‌های آسیایی اینچئون برای کاروان ایران
بدون مدال . مدال طلای یزدانی در کشتی آزاد و نقره گودرزی در دوچرخه‌سواری ایران را
همچنان در .
طلای مدال شادی بازی‌های آسیایی طلای بازی‌های مدال طلای محسن . - وبلاگ 24
weblog24.xyz/./طلای-مدال-شادی-بازی‌های-آسیایی-طلای-بازی‌های-مدال-طلای-محسن-شادی-طلای-بازی‌های-آسیایی.html
‎پس از کسب طلای بازی های آسیایی، شادی: با غیرت به این مدال دست یافتم . اولین
مدال کشتی در بازی های آسیاییهفتمین طلای ایران بر سینه یزدانی رضا یزدانی . او
که مدال نقره المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، بعد ازب مدال طلای پرتاب دیسک .
شاگردان کواچ با این نتیجه طلسم‌شکنی کرده سرانجام مدال طلای بازی‌های آسیایی را هم
به جمع .
مظاهری: توانایی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارم - چیز عجیبی .
weblog24.info/./مظاهری-توانایی-کسب-مدال-طلای-بازی‌های-آسیایی-را-دارم.html
‎پس از کسب طلای بازی های آسیایی، شادی: با غیرت به این مدال دست یافتم . او که مدال
نقره المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، بعد از کسب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های .
کواچ گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مدال تاریخی را با ایران به دست بیاورم. . در
فینال مسابقات با نماینده قزاقستان مبارزه کردم و از لحاظ فنی او واقعا خوب بود.
طلای مدال شادی بازی‌های آسیایی طلای بازی‌های مدال طلای محسن شادی طلای .
weblog24.link/./طلای-مدال-شادی-بازی‌های-آسیایی-طلای-بازی‌های-مدال-طلای-محسن-شادی-طلای-بازی‌های-آسیایی.html
‎پس از کسب طلای بازی های آسیایی، شادی: با غیرت به این مدال دست یافتم . محسن
شادی که صبح روز پنجشنبه موفق شد سومین مدال طلای بازی‌های آسیایی کاروان . رضا
یزدانی کشتی گیر جویباری ایران با نمایش درخشان در فینال وزن 97 کیلو هفتمین .
او که مدال نقره المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، بعد از کسب مدال طلای پرتاب دیسک .
Previous



خبرگزاری آریا - حسن یزدانی: مردم برایمان دعا کنند
www.aryanews.com/NewsFeed/./حسن-یزدانی-مردم-برایمان-دعا-کنند
‎3 آگوست 2016 . دارنده مدال نقره جهان درباره لحظه‌شماری مردم برای مصاف او با جردن باروز آمریکایی .
باروز هم کشتی‌گیر بسیار خوبی است که طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود . قبل
از اینکه مقابل هر حریفی به روی تشک بروم فقط به خوشحال کردن پدر و . ماه‌هاست در
اردوهای تیم ملی به امید کسب بهترین نتیجه تمرینات سخت و پرفشار را .
برچسب ها - مدال نقره
sadkhabar.ir/fa/tag/2/مدال%20نقره
‎قهرمان المپیک را مغلوب کردم او درباره کسب مدال نقره. رقابت . و به خاطر کسب مدال
نقره خوشحالم او درباره نبود. کد خبر: . یزدانی و دو مدال برنز سید احمد محمدی و
علیرضا. . طلای قاسمی و نقره نوروزی در قزاقستان/اسامی ۲۴ کشتی گیری که سهمیه
المپیک گرفتند . مرگ مشکوک دو ورزشکار و طلسم شکنی فوتسال/ هشدار نیمه شبی
به وزیر!
برچسب ها - مدال طلا
sadkhabar.ir/fa/tag/2/مدال%20طلا
‎جانبازان و معلولین کشورمان با کسب ۱۳ مدال طلا ۱۲. . یزدانی و دو مدال برنز سید احمد
محمدی و علیرضا. رسیدن به مدال . طلای قاسمی و نقره نوروزی در قزاقستان/اسامی ۲۴
کشتی گیری که سهمیه المپیک گرفتند . تکواندو طلا گرفت او پس از قهرمانی با
پرچم جمهوری. . مرگ مشکوک دو ورزشکار و طلسم شکنی فوتسال/ هشدار نیمه شبی به
وزیر!
رستمی، ایران را صاحب نخستین مدال المپیک لندن کرد - سایت خبری .
www.tabnak.ir/./رستمی-ایران-را-صاحب-نخستین-مدال-المپیک-لندن-کرد
‎3 آگوست 2012 . کیانوش رستمی، وزنه‌بردار وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان، با بلند کردن وزنه ۱۷۱ . سوم
رسید و مدال برنز المپیک را از آن خود کرد؛ مدالی که نخستین مدال ایران در . از دور
مسابقات کنار رفت و فرصت برای کسب مدال رستمی بیشتر شد. . مجید یزدانی .
من برای اولین بار خوشحالم که ایران تو المپیک خیلی ضعیف عمل می کنه.
با ورزش | سایت ها
bavarzesh.com/?p=71&id=4&q=770
‎طالب لو: از بازی برای فولاد خوشحالم . بانوان ایران درالمپیک طلسم شکنی می‌کنند؟ .
فارس - کشتی‌گیر سنگین‌وزن کشورمان شانس کسب مدال در رقابت . لشگری با
شکست نفر سوم المپیک به یک چهارم نهایی رسید . رضا یزدانی پس از کسب دومین
مدال طلای جهان گفت: با این هدف به مسابقات جهانی آمدم که هم قهرمان جهان . یکسال صبر
کردم، .
پایگاه خبری الف - آخرین عناوین ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.wikirss.ir/
بعد از یورو 2000 که فرانسه قهرمان شد، خروس ها تا همین امروز موفق به کسب قهرمانی .
ها را امیدوار کرده است که در یورو ۲۰۱۶ طلسم شکنی کنند و به قهرمانی برسند. . علی
آقای منصوریان بزرگ من است و از اینکه نسبت به من لطف دارد خوشحالم ولی من خودم را
. یزدانی دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان و طلای جوانان جهان در این مبارزه از همان ابتدا
.
شایانارزنده از فردا برای المپیک استارت می زند
tareenha.xyz/post/?.شایانارزنده%20از%20فردا%20برای%20المپیک%20استارت%20می.
‎وی باید برزیل را به اولین مدال طلای المپیک برساند. . تایمی که نتیجه را واگذار
کردم، روی برنامه بود ولی در نهایت خوشحالم که توانستم پیروز این دیدار انتخابی شوم.
مظاهری: توانایی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارم - پرنسیا
peransia.com/./مظاهری-توانایی-کسب-مدال-طلای-بازی‌های-آسیایی-را-دارم.html
پس از کسب طلای بازی های آسیایی، شادی: با غیرت به این مدال دست یافتم . او که مدال
نقره المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، بعد از کسب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های .
کواچ گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مدال تاریخی را با ایران به دست بیاورم. . در
فینال مسابقات با نماینده قزاقستان مبارزه کردم و از لحاظ فنی او واقعا خوب بود.
مهدی زیدوند المپیک نوروزی دانلود کشتی انتخابی - خبرگزاری
jowlan.ir/search/?q=مهدی+زیدوند+المپیک+نوروزی+دانلود.
‎تیم کشتی فرنگی ایران با کسب 3 مدال طلا و یک برنز به کار خود در تورنمنت بین .
زیادی به این رقابت‌ها آمدند و خوشحالم که توانستم با حضور مدعیان به مدال طلا برسم. .
هواداران کشتی‌گیر سنگین وزن آزاد پس از شکست در مسابقه انتخابی به جنجال و . در
مسابقات کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه سرانجام طلسم شکنی کند و جواز .
عبدولی به مدال نقره بسنده کرد طلسم ۸ ساله نشکست! | News File
newsfile.ir/./عبدولی+به+مدال+نقره+بسنده+کرد++طلسم+۸+ساله+نشکست!
آخرین مدال طلای ایران در این وزن در مسابقات آسیایی در سال 2008 بود که حمید . به
مصاف حریفان خواهند رفت: در وزن 85 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور
اول، در . قادریان برای کسب مدال برنز با جین سانگ پارک از کره جنوبی مسابقه می دهد.
. خوبی برسند و من هم خوشحالم که توانستم با وجود بیماری که داشتم، - به مدال نقره
برسم.
Previous



پایگاه خبری الف - آخرین عناوین ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.sabafeed.ir/
از جدایی از استقلال خیلی ناراحتم اما خوشحالم با منصوریان کار نمی‌کنم . پس از
رونالدو که ۸۸ میلیون دلار کسب کرد لیونل مسی قرار دارد که ۸۱.۴ میلیون . در این جام
انگلیسی ها را امیدوار کرده است که در یورو ۲۰۱۶ طلسم شکنی کنند و به قهرمانی برسند
. . یزدانی دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان و طلای جوانان جهان در این مبارزه از همان ابتدا
.
اسلواکی به دنبال طلسم شکنی - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=اسلواکی%20به%20دنبال%20طلسم%20شکنی.
اشتغال زایی جزو مواردی است که نه تنها در مفاد اقتصاد مقاومتی به آن تاکید بیشتری
شده، . به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از پیروزی پرسپولیسی ها در دیداری
جنجالی . رضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص
. کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا، تنها سهمیه باقیمانده کشتی فرنگی ایران در المپیک
۲۰۱۶ .
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-home.sotiba.ir/
منبع : صاحب‌خبرترکان: مردم کوچه و بازار از رفع تحریم‌ها خوشحال هستند! . پس از
این که در هفته گذشته تایید شد چند دقیقه از ویدئوی نشست خبری 2013 درباره‌ .
رستمی: باید مراقب باشم در برزیل غافلگیر نشوم/ جای طلای المپیک در کارنامه‌ام خالی‌
است . گفت: مهم‌ترین هدف من کسب مدال طلای المپیک است و به چیز دیگری فکر
نمی‌کنم.
امیدوارم در روز اول المپیک مدال بگیرم | جستجو | - - دانلود
ag1.ir/archive/امیدوارم+در+روز+اول+المپیک+مدال+بگیرم.html
‎به عبارت ساده تر، پاداش مالی که هر ورزشکار المپیکی پس از افتخارآفرینی در . وزنه
بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: هدفم کسب مدال طلا در المپیک 2016 ریو . مولایی:
سبکی وزنه ها را احساس می کردم/ این مدال مقدمه خوبی برای موفقیت در المپیک است .
مدال طلای وزن 130 کیلو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشحالم به
.
رضا یزدانی و امین محمدی در جام تختی - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?.رضا%20یزدانی%20و%20امین%20محمدی%20در%20جام%20تختی.
‎به گزارش ایسنا، پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح، قطعه موسیقی «جهان پهلوان تختی
» . به گزارش ایسنا، جمع کردن کمک های مردمی توسط غلامرضا تختی در جریان زلزله
سال . مدوید دارنده چندین مدال رنگارنگ جهان و المپیک و از اسطوره های کشتی جهان که به
دعوت . یزدانی برای کسب مدال طلا با ماگومد موسی‌ئف، دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از .
مظاهری: توانایی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارم - وبلاگ
weblog24.click/./مظاهری-توانایی-کسب-مدال-طلای-بازی‌های-آسیایی-را-دارم.html
‎پس از کسب طلای بازی های آسیایی، شادی: با غیرت به این مدال دست یافتم . او که مدال
نقره المپیک لندن را در کارنامه خود دارد، بعد ازب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های
آسیایی . کواچ گفت خیلی خوشحالم که توانستم مدال تاریخی را با ایران به دست
بیاورم. . در فینال مسابقات با نماینده قزاقستان مبارزه کردم از لحاظ فنی او واقعا خوب
بود.
برچسب ها - مدال برنز - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/tag/10/مدال%20برنز
‎که در مسابقات جهانی صاحب مدال برنز وزن خود شده. . صعود رضا یزدانی دارنده مدال های
طلا و برنز جهان. . مدال طلا را کسب کردم نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم. . مرگ مشکوک
دو ورزشکار و طلسم شکنی فوتسال/ هشدار نیمه شبی به وزیر. مدال . آن جواد محجوب پس
از کسب مدال برنز این ر. . با پایان رقابت های المپیک آزمایشی در رشته تکواندو مدال.
برچسب ها - کشتی آزاد - 598
www.598.ir/fa/tag/31/کشتی%20آزاد
اما خیلی خوشحال شدم وی درباره عملکرد کشتی فرنگی در. المپیک . یزدانی: مدال را
بر گردنم حس می کردم شاید این حسرت ابدی شود! آزادکار وزن 96 . المپیک وداع کنم
قهرمان وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد رقابتهای. میادین . تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان
ایران با کسب یک مدال. . کشورمان به مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان
جهان.
معروفترین و جالب‌ترین نقل قولهای المپیک - جهان تنیس
tennisworld.loxchat.com/tag/المپیک/users/%3C-PostLink-%3E
‎اریک باروندو پس از این که در پیاده روی 20 کیلومتر مردان به مدال نقره رسید. . کاروان
ورزشی ایران در المپیک لندن، با کسب 12 مدال، 9 پله بالاتر از بهترین جایگاهش در .
وزنه‌‌برداری طلسم‌شکن کاروان شده بود، اما رضازاده و باقری با ناراحتی صحنه را ترک
. نتیجه: ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در رده بندی نهایی، چهاردهم شد.
حسرت - جوان امروز
www.javanemrooz.com/search/NewsReader.aspx?Page.
‎علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن از برد مقابل راه آهن خیلی خوشحال شد چرا که او .
یزدانی مدال را بر گردنم حس می کردم شاید این حسرت ابدی شود ( رجا نیوز ) . شماری می
کنم چرا که معتقدم در یکی از بهترین و آماده ترین دوران ورزشی ام از کسب مدال و . تیم
ملی کشتی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن که در یکقدمی مدال طلا و قهرمانی مغلوب
.
Previous



روزنامه ایران ورزشی | شماره :4947 | تاریخ 1393/9/3
www.iran-varzeshi.com/?nid=4947&pid=5&type=0
‎24 نوامبر 2014 . برای من یک بنـــر هم نزدند پرینت; بوکسور ضارب باید مجازات شود پرینت; میزبانی،
سرگردان بین دو پایتخت پرینت; قادری: تنها نگرانی‌ ظرفیت کم .
اتفاق بزرگ در ورزش ایران؛ برای اولین بار - تیم‌ملی کشتی فرنگی .
جشنها.ایران.ir/tazeh-ha-sp./13906-koshti-farajgi-nokhost-jahan.html‎
‎14 سپتامبر 2014 . به گزارش "ورزش سه"، ایران یک مدال طلا توسط حمید سوریان (59 . که در آن سال علیرضا
قلیچ خانی یک مدال برنز برای ایران کسب کرد. . به گزارش خبرگزاری فارس، در وزن
71 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند افشین بیابانگرد پس از استراحت . نابغه
کشتی فرنگی ایران گفت: هدفم کسب مدال طلا در المپیک برزیل است.
جدیدترین اخبار المپیک 2012 - صفحه 39 - انجمن تخصصی سافت ست
soft-sat64.in/thread556-39.html
1 آگوست 2012 . در این دسته کسب یک طلا و یک مدال دیگر قطعی است. . و کسب مدال نقره وی گفت:
وقتی روس*ها کنار رفتند فکر می*کردم که . پس کسب مدال خیلی مهمتر از
رکوردشکنی است. . هم گفتم که می*رویم قهرمان المپیک شویم و دنبال طلسم شکنی با
یک مدال . خوشحالم که با تیم کشتی فرنگی و به کمک هم مردم ایران را خوشحال .
شبکه خبری تحلیلی حزب الله - آخرین عناوین ورزشی .
hezbollahnews-varzeshi.nazfeed.ir/
این بانوی کوهنورد تصریح کرد: زمانی که به اورست صعود کردم، مالاکو را هم دیدم. نمای
بسیار . کردم. پس از آن گروهی 29 نفره به مالاکو صعود کردند که 11 روز پس از صعود
من به قله رسیدند. . وی باید برزیل را به اولین مدال طلای المپیک برساند. دونگا که
. بازی در تبریز را دوست دارم و خوشحالم که این بار برای تراکتورسازی بازی می‌کنم.
تلخ و شیرین المپیک لندن برای ایران | مجله خبری پژواک
www.pegvak.com/archives/9072/
‎14 آگوست 2012 . کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن، با کسب 12 مدال، 9 پله بالاتر از بهترین . است
که در لحظه، بخشی را بسیار خوشحال و بخشی را بسیار ناراحت در یکجا . وزنه‌‌برداری
طلسم‌شکن کاروان شده بود، اما رضازاده و باقری با ناراحتی . حمید پس از پنج طلای جهان
، یک طلای المپیک را کم داشت. . باخت تقوی و مصدومیت یزدانی.
قاسمی: مادرم به خاطر خط خوردنم 3 روز بستری بود/ فکر کردم «بنا .
bings.ir/قاسمی-مادرم-به-خاطر-خط-خوردنم-3-روز-بستری-بود-فکر-کردم-بنا-شوخی-می-کند-589557
18 آوریل 2016 . وی افزود: روز شنبه به من گفتند که باید در مغولستان کشتی بگیری و من هم تابع .
قاسمی: مادرم به خاطر خط خوردنم ۳ روز بستری بود/ فکر کردم «بنا» شوخی می‌کند! .
ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در مسابقات کسب سهمیه المپیک در .
دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: روز گذشته مسابقات قهرمانی اروپا .
خراسان ورزشی | شماره :19131 | تاریخ 1394/9/7
khorasanvarzeshi.khorasannews.com/./PeopleWordsList.aspx?page.
‎ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از . وی در
حرکت دوم در حالی که برای کسب مدال طلای دوضرب و مجموع وزنه 218‌ . او ادامه می‌دهد: «
خوشحالم که در دوران ریاست علی مرادی این مدال را گرفتم. . این اتفاق در حالی رقم خورد
که یزدانی به دلیل مصدومیت در مرحله نیمه نهایی المپیک نتوانست موفق به کسب مدال .
دی سکو در المپیک اتفاقات بزرگی رخ می دهد - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?.دی%20سکو%20در%20المپیک%20اتفاقات%20بزرگی%20رخ%20م.
‎در حالی که انتقادات فراوانی از سوی ورزشکاران برخی کشورها به میزبانی برزیل شده
است و . فدراسیون به همراه خودش در المپیک اعلام کرد : بسیار خوشحالم که پریسا
بهزادی را بعنوان . رو شده که اولین آن حکومت پهلوی بوده که یک حکومت وابسته به
امریکا بود و در ادامه پس . امید اول کسب مدال طلای المپیک نیستم/ تلاش می‌کنم روی
سکو بروم.
یزدانی برای جبران ناکامی به المپیک ریو می‌روم
emamzadehaliakbar-ba.crawlland.ir/./یزدانی+برای+جبران+ناکامی+به+المپیک+ریو+می‌روم
‎13 جولای 2016 . یزدانی که سابقه حضور در بازی های المپیک 2008 پکن و 2012 لندن را دارد در خصوص
. المپیک در باکو 8 نماینده داشت که با ناکامی کامل و بدون کسب سهمیه به کار خود
پایان داد. . پس از ناکامی بوکسورهای اعزامی ایران به رقابت های گزینشی آسیا و .
رحیمی دارنده مدال طلای جهان در دیدار فینال به مصاف رشیداف دارنده مدال .
اخبار کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران - صفحه 6 - تالار گفتمان .
nabzefarda.com/showthread.php?t=56517&page=6
‎. در 66، صادق گودرزی در 74، احسان لشکری در 84، رضا یزدانی در 96 و کمیل قاسمی .
خوشحالم که با تیم کشتی فرنگی و به کمک هم مردم ایران را خوشحال کردیم. . در
تمرینات عملکرد بهتری دارند اظهار داشت: کم کردن وزن و استرس مسابقات موجب . بهداد
سلیمی پس از کسب مدال طلای فوق سنگین وزنه برداری در المپیک لندن .
Previous



به آینده امیدوار باشید - مطالب ورزش های رزمی
rozemotafavet.mihanblog.com/post/category/33
‎9 آگوست 2012 . چرا که آنها برای ضایع کردن حق ورزشکاران منطق شرعی و دینی ندارند. . به مدال طلای
المپیک زحمات زیادی کشیده بودم و خوشحالم که نتیجه داد. بهداد سلیمی پس از کسب مدال
طلای فوق سنگین وزنه برداری در المپیک لندن . را شکست و بدیهی است که هر مدال و
عنوانی با طلسم شکنی همراه شود، رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد.
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-varzeshi.arsiz.ir/
منبع : صاحب‌خبرکنعانی‌زادگان: خوشحالم که برانکو مرا به پرسپولیس دعوت . تلاش
فدراسیون فوتبال برای پیدا کردن اتوبوس و شرکت هواپیمایی برای تیم ملی .
سرمربی تیم فوتبال ایتالیا پس از کسب پیروزی دو بر صفر مقابل بلژیک . آزاد
در مسابقات جام جهانی نشان داد که ما می‌توانیم به کسب مدال طلا در المپیک امیدوار باشیم
.
مورینیو: از اشتباه بازیکنانم خوشحال شدم / جوان آنلاین
vazeh.com/nf/14451754
‎31 جولای 2016 . سرمربی منچستریونایتد پس از برد پرگل مقابل گالاتاسرای در دیداری . این مربی
پرتغالی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شویم. . دوپینگ روس‌ها و فرصت
طلایی برای وزنه‌برداری ایران در المپیک ریو . بهترین تجربه زندگی‌ام کار با لازلو
بود/در ریو شانس کسب مدال هستیم . طلسم‌شکن ممنوع‌الخروج شد.
رضا یزدانی: مشکلی برای حضور در المپیک ندارم | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/217049
‎26 جولای 2016 . یزدانی با بیان این که هدفش از حضور در المپیک کسب مدال طلا و خوشحال کردن مردم
است، گفت: در طول چند سال گذشته مردم به من همیشه لطف داشته‌اند و .
اخبار ورزشی روز [بایگانی] - انجمن گفتگوی گلستانه
golestane.net/archive/index.php/t-8960.html
‎ایسنا - نوشاد عالمیان پس از پیروزی مقابل حریف هنگ کنگی در بازی*های المپیک، این
مسابقه را . خوشحالم که خدا کمک کرد تا توانستم در دو مسابقه خود به پیروزی برسم.
امیدوارم که فردا . سه سال پیش در رده جوانان با او بازی کردم که بازی نزدیکی بود اما
شکست خوردم. . وی ادامه داد: هر شش فرنگی کار اعزامی به المپیک شانس کسب مدال طلا را
دارند.
پایگاه خبری فریادگر - آخرین عناوین ورزشی :: نسخه کاملآرشیو .
faryadgar-sport.arniz.ir/
‎ژاپنی‌ها در این دوره از رقابت‌ها 13 طلا، 10 نفره و 4 برنز کسب کردند و قهرمان شدند. .
آنچه که به نام این فدراسیون ثبت می‌شود مدال حدادی در المپیک است نه مدال‌هایی که در .
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از اولین جلسه تمرینی .
وزن 74 کیلوگرم: حسن یزدانی 12 - پراوین رانا 2یزدانی که در نخستین مبارزه خود در
این .
8 - - بایگانی محتوا - حرف راست
www.harferast.ir/archive/page/8?title=فینال+جام+حذفی
‎کاروان ورزش ایران در پایان سی امین دوره بازی های المپیک لندن پس از کشورهای
آسیایی . شبکه نیوز: خوشحالم که پس از چند مسابقه ای که داوران ایرانی این مسابقه را
. کردن ندادیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای زدیم اما باید این راهم در نظر بگیرید که امشب شب
لیل نبود. . با کسب مدال طلای وزن 96 کیلوگرم توسط قاسم رضایی، فریاد شادی مردم
آمل در .
اشک‌های ورزشکاران در المپیک ریو تصاویر - سایت تفریحی فان بید
www.funbid.ir/search/?.اشک‌های%20ورزشکاران%20در%20المپیک%20ریو%20تصاویر.
‎لیست رشته‌هایی که در آنها مدال طلا در مواد مختلف توزیع خواهد شد، به شرح زیر است:* .
وی درباره پاداشی که دریافت کرده است توضیح داد: سکه‌هایی که دریافت کردم مربوط به
. این است که ورزشکاران این رشته را به کسب سهمیه المپیک نزدیک کنیم و پس از آن
. جردن باروز کشتی گیر آمریکایی و رقیب حسن یزدانی در المپیک 2016 ریو است.[DOC]
خبری که می تواند برای پرسپولیسی ها عجیب باشد
media.qudsonline.ir/NewsPapers/7858/VR.doc
‎سیدجلال حسینی روز سه شنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از مذاکره
با . حتی مدیرعامل این باشگاه مدعی شده، استقلالی ها در حال بازی کردن با نام
منصوریان . خوشحال هستم که در این سن به تیم ملی دعوت شده و توانسته ام اولین
بازی ملی ام را . رضا یزدانی،دارنده مدال طلای جهان گفت: هدف من کسب طلای المپیک
برزیل است و در .
Tehran Supplement - Facebook
https://th-th.facebook.com/tehransupplement/?fref=nf
‎قهرمان رزمی کاراستان البرز دیروز شنبه مدال طلای جهانی خود را به قربانی . کردن معده،
گروه پشتیبان و اراده بسیار پس از یک سال افزایش وزن نداشته است. . تا به حال
شنیدید که میگن “خوشحال بودن یک انتخابه”؟ . 74-کیلوگرم تکواندو مردان ایران مدال
طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد. . هفتمین طلای ایران بر سینه یزدانی.
Previous



اخبار المپیک ۲۰۱۲ - کد آهنگ
newsolympics2012.lxb.ir/pages/7
‎7 آگوست 2012 . وی ادامه داد: من روز اول هم گفتم پله پله باید حرکت کنید تا به مدال طلای . همچنین
روسیه که در رده ششم جدول قرار دارد با مجموع 42 مدال پس از چین و آمریکا در . در بازی‌های
المپیک گفت: نوروزی 5 دور کشتی گرفت که با کسب مدال طلا . گفت: در تهران هم
گفتم که می‌رویم قهرمان المپیک شویم و دنبال طلسم شکنی با یک مدال .
رقابت نابرابر یازده پیراهن و یک زیرپیراهن - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q.page=180
‎بانوان تیرانداز تا به این لحظه ۲ مدال طلا(یک تیمی و یک انفرادی )، ۱ نقره . حرفه ای
که در صوفیه بلغارستان برگزار می شود برای کسب سهمیه المپیک روی رینگ می رود.
. 97 کیلوگرم کشتی آزاد و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی پس از رفع مصدومیت
یزدانی . یک ماه تمرین کردم و در پایان توانستم دو مدال طلای این رقابت‌ها را به دست
بیاورم.
کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 [بایگانی] - انجمن تخصصی موبایل اوّل
www.ir-tci.org/forum/archive/index.php?t-175882.html
‎درحالیکه حمید سوریان نخستین کشتی گیر فرنگی ایران است که پس از 40 سال .
در این وزن مارسین دولگا از لهستان مدعی اصلی کسب مدال طلای المپیک است و . مدال
طلای کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن تصریح کرد: بسیار خوشحال . مهدی تقوی
در 66 کیلوگرم، احسان لشگری در 84 کیلوگرم، رضا یزدانی در 96 .
بزرگترین کانون هواداران ستارگان کشتی
electrodialytic11.rssing.com/chan-6747349/all_p9.html
رقابت‌های اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم پس فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد. . به امید
طلایی شدن و سرافرازی تمامی ستارگان کشتی و هوادارانشون :) . 66 و 96 کیلوگرم)
آغاز می‌شود که حسن رحیمی، مهدی تقوی و رضا یزدانی س از استراحت در . و هنوز نمی
توانم لبخند بزنم زیرا فرصت مدال المپیک را از دست دادم . سربازان خادم طلسم شکنی
کردند.
اولین طلای المپیکی ایران چگونه بدست آمد؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./اولین-طلای-المپیکی-ایران-چگونه-بدست-آمد
‎1 آگوست 2016 . حضور ۱۱۶ ساله ایران در المپیک با اتفاقاتی همراه بوده که یکی از . اتهام چاقوکشی و
دروغ‌گویی و با تب ۴۰ درجه ایران را صاحب اولین مدال طلا کرد. . طلسم‌شکن ممنوع‌الخروج
شد . از همان زمان که متوجه شد می تواند در رقابت های کسب سهمیه شرکت کند اما . بی
تفاوت به این شادمانی، با عصبانیت و پس از محکوم کردن وی به دروغ .
بهداد سلیمی - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران
www.mazandlig.com/tag.aspx?t=%20بهداد%20سلیمی
با او که همانندبرادرم است صحبت کردم و از شنیدن خبر اینکه مصدومیتش خیلی .
مازندلیگ: قهرمان مازنی المپیک لندن گفت: توقع کسب مدال طلای المپیک از من بالا اما
. به گزارش مازندلیگ؛ بهداد سلیمی قوی ترین وزنه بردار جهان پس از گذشت 5 ماه از .
تیم ذوب‌آهن بودم و سهم کوچکی هم در قهرمانی این تیم داشتم که از این بابت خوشحال
هستم.
هفته اوّل فروردین ۱۳۹۲ - 竜巻 یادداشت های آتشین竜巻
gerdbad95.blogfa.com/1392/01/1
‎27 مارس 2013 . خوشحال میشم اگه واسم نظر بذاری. . این در حالی است که کرمی اعلام کرده در صورت عدم
انتخابش برای . تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا که با طلسم شکنی 9
ساله به . اصلا مدال نگرفتند مانند رضا یزدانی که در یک قدمی فینال با مصدومیت .
چهار ورزشکاری که مدال طلا المپیک 2012 را کسب کردند از بهترین‌های .
هرلحظه، تمام مبارزات المپیک حکم فینال را دارد/همچنان از حمایت خبری .
harlahze.com/./تمام-مبارزات-المپیک-حکم-فینال-را-دارد-همچنان-از-حمایت-خبری-نیست
‎31 جولای 2016 . کسب مدال در المپیک ریو است که با توجه به کارنامه درخشان و توانایی بالای . فنی،
انتظارات زیادی از او برای کسب دومین طلای المپیک می‌رود. . مورینیو: از اشتباه
بازیکنانم خوشحال شدم . وضعیت یزدانی بزودی توسط کمیته پزشکی مشخص می‌شود
. روایت مولایی از شب تلخ پس از ناکامی/ شانس آوردم در هواپیما نبودم.
افشاگری سرمربی تیم ملی والیبال/کشتی ایران ضربه فنی شد
goldnews.news/go.php?code=938019
‎3 جولای 2016 . تیم والیبال پیکان که هفت دوره قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، پس از . دومین دوره
مسابقات تکواندو نونهالان جهان برگزار شد که بر این اساس تیم نونهالان دختر ایران با
کسب ۷ مدال طلا، . کمانداران معلول ۴ سهمیه المپیک به دست آوردند . محمدرضا اخباری :
از کار کردن با ستاره‌ها لذت می‌بریم/ از کار کردن با تابارز خوشحالم.
توپ و تور | آوای آبی پوشان | برگه 25
avaeabiposhan.ir/category/تب/توپ-و-تور/page/25/
۱ اسفند, ۱۳۹۴ (9); اختصاصی / داریوش یزدانی: حضور جوانان استقلال مایه دلگرمی است
. طلسم شکنی والیبال و جنجال عابدزاده،عدد 6 یقه پرسپولیس را گرفت! . به گزارش
استقلال نیوز و به نقل از فارس، شهرام محمودی پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی .
کواچ گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مدال تاریخی را با ایران به دست بیاورم.
Previous



قهرمانی که از تَل عاشقی به المپیک رم رسید · پاتوق-90،آهنگ جدید،حوادث .
patogh-90.ir/1394/09/قهرمانی-که-از-تَل-عاشقی-به-المپیک-رم-رسی/
گذاشتم و ضمن کسب عنوان قهرمانی کشور توانستم به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کنم و در
. چندین مدال طلا و نقره تورنمت‌های ارمنستان، تفلیس، باکو و مسکو را به دست آوردم. .
را به خاطر وزنی که کم کردم، به دست نیاوردم، البته پس از المپیک ناامید . اکنون هم
خوشحالم که در کنار فرزندانم . سوریان هم المپیکی شد/ طلسم‌‌شکنی نابغه در
استانبول .
جای نخبگان ورزشی کجاست؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sport/./جای-نخبگان-ورزشی-کجاست؟
‎در این خصوص بهره‌برداری از تجربه و دانش قهرمانان و نخبگان ورزش که طی سال‌های
متمادی . پس از اتمام دوران قهرمانی وی برای پرورش نسل بعدی ورزشکاران بهره برده
می‌شود. . افراد باید در کنار مدیران باسابقه قرار بگیرند و تجربه مدیریتی کسب
کنند. . هادی ساعی، دارنده 2 مدال طلای المپیک بدون شک یک نخبه ورزشی در رشته
تکواندو است.
تیر ۱۳۹۱ - بـــــــــــــــــــوکس ایــــــــــران - blogfa.com
boxingkhozstan.blogfa.com/1391/04
‎مظاهری: خودم هم تعجب کردم که یک بوکسور پرچمدار شده/ دوست ندارم بوکسور حرفه‌ای
بشوم/ . او که تقریبا شانس اصلی بوکس ایران برای کسب مدال در المپیک است،
می‌تواند اولین . *پس همان بهتر که بوکس المپیک را حرفه‌ای نکنند. . خیلی خوشحال
شدم. . در مسابقات آسیایی که بودیم، یکی از کشتی‌گیران ایرانی که طلا گرفت،
وقتی به .
تاپیک اختصاصی کشتی [بایگانی] - انجمن تخصصی آموزشی میهن ست
01.mihan-sat1.in/archive/index.php/t-3559.html
‎نوروزی: تمام تلاشم کسب مدال خوش‌رنگ المپیک بعد از طلای جهان است . نخستین
تمرین آزادکاران پس از این مرخصی کوتاه با دویدن و گرم کردن آغاز شد و رسول خادم . در
دیگر دیدارها نیز رضا یزدانی آزادکار المپیکی وزن 96 کیلوگرم کشورمان که در دور
. دارنده مدال طلای وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک گفت: خوشحالم با مدال
طلای من .
آرشیو ماهیانه اخبار | کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
www.olympic.ir/fa/news/list/1391/5
31 جولای 2012 . همه‌ی رکوردهایی که سوریان شکست؛ کسب مدال طلای کشتی پس از 12 سال, ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
. یزدانی مدعی مدال طلا المپیک را شکست داد(830), ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ . باقری معتمد: آرزو
می کردم در فینال با حریف ترک بازی کنم(729), ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ . رضایی: خوشحالم با
طلای من کشتی فرنگی قهرمان المپیک شد(658), ۱۸ مرداد ۱۳۹۱.
کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت - پایگاه اطلاع رسانی شهرستان .
baztabgahar.ir/fa/search.php?str_search=بازتاب%20گهر
‎روابط‌ عمومی صداوسیمای لرستان مقام برتر کشور را کسب کرد . همایش‌هایی که یکی
پس از دیگری لغو می‌شوند یا با اخلال‌ها و ممانعت‌هایی برای برگزاری روبه‌رو می‌شوند.
. از رشد و توسعه ازنا جلوگیری می کنند که من گلایه ها را به رئیس جمهور منتقل کردم
. . رضا یزدانی سومین مدال طلای خود در بازیهای آسیایی و نخستین مدال طلای کشتی
آزاد .
خبرگزاری مهر - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی .
parstelex.ir/site/news/tag/المپیک/4
‎دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازیهای المپیک ۲۱۰۲ لندن گفت: حساسیت و توان
بالای . ورزشی بزودی برای بررسی اعزام یا عدم حضور رضا یزدانی در المپیک
تشکیل می‌شود. . فهرست 10 کشوری که کوچکترین کاروان ورزشی را در المپیک
2016 ریو دارند منتشر شد. . واکنش حریف بهداد سلیمی پس از حذف وزنه برداری روسیه
از المپیک.
ورزشی بایگانی - صفحه 656 از 1007 - مجله خبری ای پارسی
www.eparsi.com/category/ورزشی/page/656/
‎14 آوریل 2016 . ۱- شقایق یزدانی با زمان یک دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه . حتی یکی، دو نفر از
بچه ها زنگ زدند دعوتم کردم بروم ورزشگاه. . این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی و
انفرادی برگزار خواهد شد که امتیاز در کسب سهمیه المپیک منظور خواهد شد. . به گزارش
خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی‌های ۲۰۱۲ لندن که چهار مدال طلا، پنج مدال نقره .
قهرمان - خراسان شمالی | پایگاه خبری گرمه
www.garmeh.ir/search.aspx?id=%20قهرمان
‎ووشوکاران گرمه ای در رقابت‌های کشوری سه مدال کسب کردند . کشتی چوخه در اصل نام
کردی است و از آنجایی که اکثر مردم خراسان شمالی کرد زبان . کسب سهمیه برای
المپیک ۲۰۱۶ ریو در شرایطی که اغلب فدراسیون های ورزشی با مشکلات مالی . تیم
ملی کشتی آزاد ایران با ۷ مدال طلا، نقره و برنز قهرمان آسیا شد . طلسم‌شکن
ممنوع‌الخروج شد.
ایران در المپیک با حریفان قدرتمندی دست و پنجه نرم می کند
bastanishatoot.rozblog.com/post/295
‎12 جولای 2016 . ملی والیبال ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 . رضا یزدانی:
با کسب مدال طلای ریو از دنیای کشتی خداحافظی می کنم/ . . ایران - فرانسه؛ نبردی
برای طلسم شکنی . هیچ چیز نمی تواند مرا خوشحال کند؛ ثروت، شهرت، مقام، مدال طلا و
. و مشکلات ناشی از آن پس از دو سال دست و پنجه نرم کردن با عوارض
Previous



دست - دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir
delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دست
بعد از شنیدن این مطلب با خودعهد کردم که در اولین شماره ویژه نامه این مطلب را درج کنم .
. تیم ملی کشتی کشورمان با کسب دو مدال طلا،یک نقره و دو برنز در رده نخست .
آب پاکی گودرزی روی دست دهکده المپیک لرستان/ منتظر اعتبارات دولتی نمانید . «
علی یزدانی» حدود 14 ماه پس از شهادت «محمودرضا بیضایی»، چند روز قبل، همزمان با شب
.
پایان کار نوجوانان با سه مدال طلا و برنز- ایران در رده یازدهم ایستاد
guilanhayashi82.blogfa.com/./32774شرکت‌کنندگان%20در%20نظرسنجی%20به%20حذف%20کش.
‎پس از گرم کردن بازیکنان بود که شهرام هروی شروع به نوشتن کرد. . این بازیکن به
قدری آماده و با انگیزه نشان میدهد که کادرفنی برای کسب مدال طلای وزن ۸۴- . و من امروز
بسیار خوشحالم فردی مثل محمد مهدی عطایی در راس کاراته تهران قرار دارد که دلسوز است
و . تمام هدفم این است که طلسم‌شکنی کنم و طلای مسابقات آسیایی را به دست آورم.
98نیوز، آخرین اخبار،جدیدترین اخبار،خبر،اخبار،news،به روزترین اخبار
www.98-news.ir/category/ورزشی/page/141
‎کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم می‌گوید ممکن است که پس از آویزان کردن . سرمربی
صنعت نفت از حمایت مردم آبادان تشکر داشت و ابراز امیدواری کرد با حضور آنها نتایج
خوبی کسب کنند. . بر این باور است که کانته جای او را تنگ نکرده و وی از حضورش
بسیار خرسند و خوشحال است. . موسوی:من می گویم باید مدال طلای المپیک را ببریم.
بازی های آسیایی اینچون کره جنوبی 2014 - نسخه قابل چاپ - جامعه .
www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=50946
‎16 جولای 2014 . در مراسمی که در ورزشگاه بوپیئونگ گو در اینچئون برگزار شد از تعدادی از . 97
کیلوگرم: رضا یزدانی . همچنین قرار شد بلافاصله پس از کسب مدال در بازی های
آسیایی از سوی . آن گوک کیم دارنده مدال طلای المپیک لندن در دسته 62 کیلوگرم وزنه
. برد و در حرکت سوم خود با بلند کردن وزنه 154 کیلوگرمی یک کیلوگرم .
ورزشی - خانه
www.radiomehregan.org/file.html
تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای رقابت های انتخابی المپیک آماده می کند در .
تیم پنج نفره تکواندوی ایران با کسب چهار مدال طلا و یک نقره به کار خود در . هنرمندان
کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات فوتبال ۷ نفره هنرمندان که اسفندماه . آزمون ادامه
داد: از اینکه برای تیم ملی ایران در این تورنمنت مهم بازی کردم خیلی خوشحال هستم.
شرایطم بایگانی - لینک های گوگل
khabar-online.xyz/tag/شرایطم/
‎خب همانطور که می‌دانید لیگ‌برتر ما فرسایشی است یعنی شما اگر بازیکن کمی در تیم
داشته باشید . دوست داشتم با روس ها برای گرفتن طلا رقابت می کردم/ سلیمی:
شرایطم هر روز بهتر می شود . شرایطم در هر دو ماده خوب است/ خدمتی: همه برای مدال به
المپیک می‌روند . از صدرنشینی خوشحالم/ علیپور:پرسپولیس برای قهرمانی بسته
شده است .
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایرانی
sahebkhabar-home.bazfeed.ir/
پس از این که در هفته گذشته تایید شد چند دقیقه از ویدئوی نشست خبری 2013 درباره‌
توافق هسته‌ای ایران به طور عمد . منبع : صاحب‌خبررییس جشنواره‌ی ملی "فناوری
ایرانی- کسب و کار ایرانی" منصوب شد . منبع : صاحب‌خبراسپانیا 1- جمهوری چک 0؛
پیشانی طلایی پیکه . حسن یزدانی می گوید در المپیک جردن باروز را ملاقات می
کند.
**از تهــــران تا لنـــدن(المپیـــک 2012 لنـــــدن)** [بایگانی .
forums.boursy.com/archive/index.php/t-1786.html
‎22 جولای 2012 . مشعل بازی های المپیک پس از اینکه به مدت ۶۳ سه روز مناطق مختلف . و در آخر اولین
فردی که توانست برای ایران در بازیهای المپیک مدال کسب . از ساعت 12:30 صبح:
کشتی آزاد وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی و 96 کیلوگرم رضا یزدانی (ورزشگاه ExCel)
. دلیل کشورهای صاحب نام این رشته به دنبال درو کردن مدال های طلا هستند.
سجادی: سوریان قهرمان اسطوره ای ورزش ایران است - کشتی و علم کشتی
meisamsadati.blogfa.com/author/meisamsadati?p=3
‎تیم پیشگامان اسانسور مازندران دومین سالی است که در کشتی سرمایه گذاری کرده .
96 کیلوگرم: عبدالسلام گادیسوف، برنده- رضا یزدانی (صفر- 1 کلینچ، 1- . دارنده
مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: حضور خادم و رنگرز اخبار بسیار خوبی . پس از
شکست غیر منتظره تیم خونه به خونه مقابل ملایر و حذف تیم نفت تهران ، مسئولان
لیگ.
۹۱/۰۵/۰۱ - ۹۱/۰۵/۳۱ - هیچ.فوتبال و دیگر
iman-n.blogfa.com/1391/05
‎19 آگوست 2012 . خبرى که داماش را خوشحال و پرسپولیس را ناراحت کرد. . فلاسفه می گویند تو همان
چیزی می شوی که فکر می کنی. . اش دارند ، بهتر انجام داده و مثلا باقری معتمد را از
صعود به فینال و احتمال کسب مدال طلا محروم کنند. . پس از المپیک، ورزشکار ستاره
همچنان علی کریمی است و همچنان فرهاد مجیدی. . طلسم شکنی کردند و آقایی.
Previous

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • ۱۹۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی